شفر به دنبال دستیار جدید!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
وینفرد شفر پس از اینکه متوجه شد احتمال بازگشت جیری ساناک بسیار کم شده و باید قید او را بزند، سراغ راهکار دیگری رفت و به صرافت جذب یک دستیار جدید افتاده است. 

به گزارش خبرآنلاین، نتایج ضعیف استقلال تا اینجای کار رقابت‌های لیگ برتر و حذف از لیگ قهرمانان آسیا باعث نگرانی هواداران و تکاپوی مدیران باشگاه برای خروج از این وضعیت شده است. البته استقلال هنوز وارد بحران نشده و نتیجه بازی با پرسپولیس بسیار مهم است، ولی با این وجود استقلالی‌ها به این باور رسیده‌اند که تیم‌شان در برخی عرصه‌ها نیازمند تقویت است، اما دست‌شان چندان باز نیست. برای مثال استقلال نمی‌تواند تا نیم‌فصل یار بگیرد، ولی می‌تواند خودش را روی نیمکت تقویت کند. اتفاقی که احتمالاً طی روز‌های آینده رخ می‌دهد و شاید (تأکید می‌کنیم شاید) یک مربی جدید به استقلال اضافه شود.

 

براساس خبر‌های رسیده، وینفرد شفر پس از اینکه متوجه شد احتمال بازگشت جیری ساناک بسیار کم شده و باید قید او را بزند، سراغ راهکار دیگری رفت و اخبار دریافتی حاکی از آن است که از چند روز قبل به صرافت جذب یک دستیار جدید افتاده است. دستیاری که هزینه‌اش هم زیاد نباشد و با حقوق ماهانه بین ۶ تا ۷ هزار دلار حاضر به کار شود. این‌طور که شنیده‌ایم پس از توقف تیم مقابل نساجی مازندران، بعضی از مدیران باشگاه هم در گفتگو‌های خودمانی به این نتیجه رسیده‌اند که به رغم مشکلات مالی، با درخواست شفر موافقت کرده و خواسته او برای جذب یک دستیار جدید را اجابت کنند، چون تیم‌شان در این شرایط قطعاً از نظر فنی دچار مشکل خواهد شد بنابراین اگر شفر همچنان تأکید کند دستیار جدید می‌خواهد، قضیه به طور جدی‌تری دنبال می‌شود.

 

استقلال فصل قبل جیری ساناک را کنار شفر می‌دید، مردی که بازیکنان این تیم مدعی بودند نقش بسیار مؤثری در اوج‌گیری آبی‌پوشان در نیم‌فصل دوم داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------