برانکو: فلسفه ام را مقابل السد تغییر نمی دهم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با وجود تمام مشکلاتی که برای دیدار با السد داریم، هرگز فلسفه فوتبالی خود را تغییر نخواهیم داد و برای پیروزی به مصاف این تیم می رویم. 

به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ پیش از تمرین امروز (شنبه) پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: همه هیجان بازی بزرگ با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را داریم. تنها تیمی هستیم که در 2 سال اخیر به این مرحله رسیده ایم.

 

وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد روند رو به رشد ما ادامه دارد اما مانند پارسال مشکلات زیادی در این مرحله داریم. برای دیدار سه شنبه کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و حسین ماهینی را قطعا نخواهیم داشت و در کنار این بازیکنان سید جلال حسینی هم کسالت دارد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در کنار تمام مشکلات از اینکه در این مرحله قرار داریم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم السد را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به مصدومیت و محرومیت هایی که داریم قطعا یکی از بازیکنان جوان ما باید در دیدار رفت مقابل السد به صورت ثابت در ترکیب قرار گیرد. این جوانان با لیاقت به پرسپولیس آمده اند و حداکثر اعتماد را به آنها دارم.

 

برانکو در خصوص اینکه سرمربی السد اعلام کرده به دنبال برد پرگل در دیدار رفت است اظهار داشت: هرگز فلسفه خود به فوتبال را تغییر ندادیم. مطمئن باشید با خوشبینی تمام به مصاف السد می رویم و اعتماد کامل را به بازیکنانم دارم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران دوست دارند در آسیا اول شویم اما واقعیت این است که با لیاقت در این مرحله قرار داریم و همه تلاش خود را برای قهرمانی خواهیم کرد.

 

وی در خصوص اینکه گرشاسبی اعلام کرده خارجی های پرسپولیس پنج ماه است پول نگرفته اند و می توانند قرارداد خود را لغو کنند اما تا کنون این کار را نکردند اظهار داشت: حرف گرشاسبی درست است. هنوز بدهی های فصل گذشته را نگرفته ایم و از این فصل هم هیچ پولی دریافت نکرده ایم. بازیکنان برای کار کردن انگیزه زیادی به ما می دهند.

 

برانکو در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی حاضر است با این شرایط کار کند؟ گفت: نمی دانم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------