خوشبین مثل برانکو برای تاریخ‌سازی مقابل السد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پرسپولیس امروز دیدار بسیار حساسی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر دارد.

  به گزارش فرهیختگان ؛قرمزها در مرحله قبلی با شایستگی توانستند الدحیل را طی دو بازی رفت و برگشت از گردونه مسابقات خارج کنند و تنها تیم آسیایی لقب بگیرند که توانسته در دو فصل اخیر به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسد. کار برای تیم برانکو اما سخت‌تر از همیشه است، چراکه وی بازیکنان زیادی در اختیار ندارد و برای انتخاب ترکیب اصلی و استفاده از نفرات تعویضی باید از نفرات جوان و کم‌تجربه مقابل السد که ستارگان بین‌المللی دارد، بهره بگیرد. با این حال سرمربی کروات پرسپولیس مثل همیشه با امیدواری صحبت می‌کند و با وجود تمام کاستی‌ها به تیمش امیدوار است. گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با برانکو ایوانکوویچ درخصوص این بازی حساس در ادامه می‌خوانید.

 

وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با السد چگونه است. اخبار بیمار شدن برخی نفرات نگرانی‌ها را بیشتر کرده است. 

شرایط خیلی خوبی داریم. همه‌چیز در قطر برای ما مهیاست فقط مشکل بیماری برخی بازیکنان مطرح بود و ذهن ما را مشغول کرد که تدابیری اندیشیدیم که با اقدامات کادر پزشکی این بازیکنان حتما به بازی برسند و فکر نمی‌کنم در این خصوص با مشکل خاصی مواجه شویم.

 

با این حال بازهم به‌خاطر غیبت برخی بازیکنان باید کار سختی داشته باشید. 

قطعا کار سختی داریم اما بازیکنان خوبی در لیست ما هستند و اصلا قبول ندارم که عنوان کنیم به‌قدر کافی بازیکن نداریم. تمام این نفرات جوانی که در تمرینات هستند در این مدت خودشان را به‌خوبی نشان داده‌اند و در بازی‌های مهم ثابت کرده‌اند که چه کیفیتی دارند. برخی افراد همیشه صحبت‌هایی درباره کیفیت بازیکنان نیمکت‌نشین ما مطرح می‌کردند اما مشخص شد که چه کیفیت خوبی دارند. شک ندارم که در آینده بهتر هم خواهند شد. من به این جوان‌ها اعتقاد زیادی دارم.

 

ولی بازی با تیم بزرگ السد با این نفرات کار راحتی نیست. 

قطعا راحت نیست. همه از قدرت السد باخبر هستند. تیمی که تا این مرحله بالا آمده قطعا قدرت بالایی دارد. بازیکنان بزرگی دارند و تقویت هم شده‌اند، برخلاف ما که بازیکن از دست دادیم. آنها مهره‌های موثری دارند و بی‌شک کار سختی داریم ولی به بازیکنانم اعتماد و ایمان دارم و می‌دانم که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند همان‌طور که تا الان این کار را انجام داده‌اند.

 

یعنی فکر می‌کنید پرسپولیس می‌تواند از پس السد برآید؟ 

چراکه نه؟ ما الدحیل که قوی‌ترین تیم آسیا محسوب می‌شود را از لیگ قهرمانان حذف کردیم و امیدواریم بتوانیم در قطر هم نتیجه خوبی بگیریم و به بازی برگشت در تهران نیز امیدوار باشیم.

 

علاوه‌بر بازیکنان محروم، شما هم به‌خاطر اخراج در بازی قبلی محروم هستید. غیبت‌تان به تیم لطمه نمی‌زند؟ 

فکر نمی‌کنم. مهم‌ترین ابزار برای کسب نتیجه، بازیکنان هستند. من همیشه تا کنار زمین می‌توانم کمک کنم. مشکلی پیش نخواهد آمد. مربیانی در کادر فنی ما هستند که حرف‌ها را منتقل کنند. قبل از بازی هم این فرصت را دارم که با بازیکنان درمورد وظایف‌شان صحبت کنم.

 

به‌نظر می‌رسد با همه مشکلاتی که دارید به این بازی خوش‌بین هستید. 

بله، خوش‌بین هستم و امیدوارم بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم. اینجا هستیم تا هواداران‌مان را شاد کنیم و تمام تلاش اعضای تیم این است که همین اتفاق رخ دهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------