پرسپولیس به خاطر عالیشاه حذف نمی‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,امید عالیشاه

 

امید عالیشاه در مورد شایعات شکایت السد از پرسپولیس به AFC و مطرح شدن این ادعاها که بازی کردن او برای سرخ‌ها غیرقانونی بوده است، گفت: همه از قرارداد من با پرسپولیس مطلع بودند و من بعد از پایان خدمت سربازی‌ام به این تیم برگشتم و برای یک سال و نیم دیگر تمدید کردم. قبل از بازی با الدحیل هم این حرف‌ها را مطرح کرده بودند. خیال‌تان راحت باشد. پرسپولیس به خاطر من حذف نمی‌شود و آنچه در این ارتباط مطرح شده، بیشتر به یک جوک شبیه است.

 

همچنین حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که درباره قرارداد امید عالیشاه با این باشگاه مطرح شده پاسخ داده است. او بیان داشت: «عالیشاه نیم فصل با پرسپولیس قرارداد داشت و بعد تصمیم گرفت برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی برود. او بعد از پایان خدمت به پرسپولیس بازگشت تا باقی قراردادش را سپری کند. پرسپولیس ازعقد قرارداد جدید با بازیکنان محروم بود نه تمدید قرارداد بازیکنان خودش.»

 

فتاحی: جدایی عالیشاه قرضی بوده و مشکلی نیست

در همین باره، سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌و‌گویی با   ایران گفت:« این موضوع به قوانین داخلی کشورها برمی‌گردد که ما آن را به فیفا اعلام کرده‌ایم و فیفا هم قبول کرده است. فیفا که موضوعی به نام بازیکن سرباز ندارد. در کشور ما بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی می‌شوند، اگر قراردادشان با تیم‌شان به پایان رسیده باشد، به صورت قطعی جدا می‌شوند و به تیمی می‌روند که باید در آن سربازی‌شان را سپری کرده باشند. اما بازیکنی مثل عالیشاه که با پرسپولیس قرارداد داشته، به صورت قرضی جدا شده و بعد از گذراندن دوران خدمت، به تیم سابقش بازگشته است. بنابراین مشکلی برای عالیشاه و پرسپولیس به وجود نخواهد آمد.»

 

 

ایران  آنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------