علی جباری: کی روش با استقلال مشکل دارد / استقلال باید 7 بازیکن جذب کند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتار کارلوس کی روش گلایه دارد. 

به گزارش ایلنا، علی جباری رییس کمیته پیشکسوتان استقلال از رفتار کارلوس کی روش ناراحت بوده و معتقد است وی در برخورد با استقلالی ها خوب رفتار نمی کند:

 

شرایط استقلال چطور است؟

تعطیلات لیگ است و بازیکنان در حال تمرین کردن هستند تا خود را برای حضور دوباره در مسابقات لیگ آماده سازند. این تعطیلات برای استقلال خوب است و باعث می‌شود آنها از نظر هماهنگی به شرایط خوبی دست پیدا کنند. امیدوارم در 4 بازی باقی مانده تا پایان نیم‌فصل استقلال بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

 

این روزها بحث حضور یک مربی جدید در کادر فنی استقلال شنیده می‌شود.

من هم شنیدم که شفر درخواست یک مربی جدید را کرده و از نظر من استقلال نیاز به یک دستیار خارجی دارد تا بتواند به موفقیت برسد. وقتی که آن دستیار خارجی رفت یا باید او را نگه می‌داشتند و یا اینکه هرچه زودتر یک دستیار به کادر فنی اضافه شود.

 

استقلال در نیم‌فصل به چند بازیکن جدید نیاز دارد؟

به نظر من حداقل باید 6، 7 بازیکن جدید به استقلال اضافه شود زیرا که در خیلی‌ از پست‌ها ما دچار ضعف هستیم. یک هافبک بازی‌ساز می‌خواهیم و خط حمله هم آن زهر لازم را نداریم و همین باعث شده در گلزنی موفق عمل نکنیم.

 

تیم ملی هم مقابل ترینیداد و توباگو به برتری رسید؟

هرچه حریف ضعیف است مقابل ایران به میدان می‌رود. کی‌روش هم این تیم‌های ضعیف را می‌برد و می‌گوید ما اول آسیا هستیم. از کره و ژاپن یاد بگیرید مقابل تیم‌های بزرگ شکست می‌خورند و همین باعث می‌شود در رنکینگ فیفا در آسیا اول شوند.

 

در پایان بازی دستیار کی‌روش با یکی از خبرنگاران برخورد خیلی بدی داشت؟

این اتفاقات از زمان حضور ایشان در تیم ملی عادی شده است. یک روز خودش درگیر می‌شود و یک روز کادرش. در واقع دستیارانش وی را الگوی خود قرار داده‌اند و از وی تبعیت می‌کنند. فدراسیون هم که جلودار وی نیست و در واقع زورش به اینها نمی‌رسد.

 

گویا از دست کی‌روش مانند همیشه دلخور هستید؟

زمانی که می‌خواهد استقلال را اذیت کند 6‌نفر را به اردو دعوت می‌کند و زمانی که استقلال می‌خواهد هماهنگ شود به 3 نفر قانع می‌شود و این نشان می‌‌دهد که با استقلال مشکل دارد. به هرحال او 8 سال در فوتبال ما بوده و از  همه اتفاقات آن باخبر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------