گرشاسبی: یکی از شجاعت‌های سیدجلال همین تصمیم خداحافظی‌اش است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , گرشاسبی
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مدافع تیمش که از تیم ملی خداحافظی کرده صحبت کرد. 

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری که سید جلال حسینی ترتیب داده بود تا درباه مسائل مختلف به ویژه خداحافظی‌اش از تیم ملی در آن صحبت کند، اظهار کرد: این برنامه با تصمیم سید جلال حسینی که یکی از اسطوره‌های تیم ملی و پرسپولیس است، برگزار شد. یکی از شجاعت‌های سید جلال حسینی همین تصمیم است. خدا را شاهد می‌گیرم وقتی به تیم ملی دعوت نشد، یک نفر را هم برای برگشت واسطه نکرد. وقتی با او تماس گرفتم و گفتم می‌خواهیم اعتراض کنیم گفت که "خواهش می‌کنم این کار را نکنید. اجازه دهید به این تصمیم احترام بگذاریم." او همیشه در آرام کردن هواداران که از این تصمیم فوری و عجولانه ناراحت بودند، نقش داشت. برای بازیکنی که 12 سال از عمرش را در تیم ملی سپری کرده بود و یکی از آرام‌ترین بازیکنان تیم ملی بود، به راحتی به این تصمیم تن دادن، بسیار سخت است.

 

او ادامه داد: این یکی از خصوصیات بارز او است. اگر مشکلی داشت قطعا پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود نمی‌کرد. او بازویی برای تیم ملی و برانکو بود. در شرایطی که سختی محرومیت‌ها را کشیدیم، کمک‌حال تیم بود. با نبود بازیکن و مصدومیت مداوم بازیکنان در تورنمنت‌های داخلی و آسیایی، همه بازیکنان خم به ابرو نیاوردند. شاهد بودید که با گل حسینی به الجزیره، سرنوشت ما رقم خورد و افتخارات بزرگی را خلق کرد. تصمیم او برای خداحافظی از تیم ملی خیلی سخت است.

 

گرشاسبی ادامه داد: اگر کسی دیگر بود شاید نماینده‌ای واسطه می‌کرد که سفارش کنند اما ایشان بزرگی کرد و تمام هم و غمش را آورد و اعلام کرد که "آقای گرشاسبی نگران نباش، تیم ملی من پرسپولیس است، مطمئن باش پرسپولیس را کمک می‌کنیم تا به اوج برسد." برانکو جلساتی داشت تا او را از نظر روحی و روانی آماده کند. او بازگشت و درخشید تا پرسپولیس در آسیا بدرخشد.

 

او افزود: در لیست برترین‌های سال گذشته لیگ برتر، پرسپولیس 9 رکورد را به نام خود زد. جام‌ها را هم که در جریان هستید. در آسیا هم بازیکن کم آوردیم وگرنه می‌توانستیم قهرمان شویم. من از طرف باشگاه پرسپولیس، تشکر زیادی از سید جلال می‌کنم و این جا صورت او را می‌بوسم که همیشه تصمیمات بزرگی گرفته و همیشه آرامش‌بخش تیم ما بوده است. تشکر ویژه‌تر هم از برانکو می‌کنم که انصافا جدایی سید جلال را از تیم ملی مدیریت کرد. جایگاه سید جلال در تیم‌ملی بود و ان‌شاءالله سید جلال افتخار آفرینی‌اش را در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد و موجب شادمانی هواداران این تیم در نقاط مختلف ایران شود.

 

مدیرعامل پرسپولیس گفت‌: از شما که در سختی‌ها، تنگناها و بحران‌ها به این باشگاه‌ مردمی کمک کردید، تشکر می‌کنم. دست تمام عزیزانی هم که انتقاد کردند می‌بوسم چون اگر انتقاد نمی‌کردند به خودمان نمی‌آمدیم و فکر می‌کردیم همه چیز گل و بلبل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------