ماجرای حضور جواد نکونام در دفتر معاون وزیر صنعت چه بود؟



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,جواد نکونام
حضور جواد نکونام در دفتر معاون وزیر اقتصاد شایعه جدایی اش از تیم نساجی را تقویت کرده اما رئیس فدراسیون گلف که همراه وی بود، می‎گوید در نشست برگزار شده هیچ صحبتی در این زمینه مطرح نشد. 

به گزارش  مهر، جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران که صحبت های زیادی در رابطه با جدایی وی از این تیم مطرح است، روز گذشته همراه با حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف به محل وزارت صنعت، معدن و تجارت رفت و با سید شریف حسینی قائم مقام و معاون امور حقوقی، مجلس و استان های این وزارتخانه دیدار و گفتگو کرد. 

 

همین ملاقات شایعه جدا شدن نکونام از تیم نساجی و پیوستن وی به تیمی مانند پیکان را قویتر کرده اما عزیزی که همراه با وی در نشست روز گذشته حضور داشت، تاکید دارد موضوع اصلی جلسه گلف بود و حضور نکونام در آن هم خیلی اتفاقی و بدون برنامه ریزی قبلی انجام شد.

 

رئیس فدراسیون گلف در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رفاقت قدیمی و صمیمی با جواد نکونام دارد، گفت: در راستای برنامه و اهدافی که برای فدراسیون گلف دارم، ملاقات با معاون وزیر اقتصاد را در برنامه داشتم. درست پیش از این نشست و در حالی که در مسیر حرکت به سمت آن بودم، با نکونام ارتباط تلفنی برقرار کردم. قرارمان انجام یک ملاقات بود. در حین صحبت متوجه شدیم که از نظر موقعیت جغرافیایی خیلی نزدیک به هم هستیم به همین دلیل موضوع حضورم در وزارت صنعت را مطرح کرده و به او هم پیشنهاد دادم همراهم در این نشست حاضر شود به خصوص که معاون وزیر اقتصاد هم فردی کاملا فوتبالی است. 

 

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا در نشست در مورد جواد نکونام و موضوع پیوستن وی به تیم پیکان هم صحبتی مطرح شد؟»، خاطرنشان کرد: صحبت های فوتبالی مطرح شد اما نه در این زمینه؛ تمام صحبت های فوتبالی پیرامون خاطرات فوتبال بود. به هر حال نکونام از جمله افرادی است که سابقه ای درخشانی به لحاظ تعداد سال های حضور در تیم ملی آنهم به عنوان کاپیتان و همچین دوران لژیونر بودن دارد. اصلِ جلسه در مورد گلف بود و صحبت های فوتبالی هم مربوط به خاطرات بود. 

 

به گزارش مهر، البته عزیزی در ادامه این صحبت تاکید کرد که من موظف هستم در مورد سازمان و نهاد مربوط به خودم و برنامه های خود صحبت کنم! همین مسئله احتمال اینکه در نشست روز گذشته در مورد نکونام و حضورش در پیکان هم صحبت هایی انجام شده باشد را بیشتر می کند. 

 

عزیزی در ادامه با بیان اینکه برای رشد و توسعه بیشتر گلف دیدار با مسئولان مختلف را در برنامه قرار داده ام، خاطرنشان کرد: معرفی رشته های حوزه فعالیت فدراسیون به خصوص گلف، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی و سایر امکانات دستگاه های مختلف در این زمینه و همچنین جذب اسپانسر دلایلی است که به خاطر آنها برنامه دیدار و گفتگو با مسئولان دستگاه های مختلف را در دستور کار قرار داده ایم. خودمان به سراغ آنها می رویم. بعضا هم نتایج خوبی برای مان داشته است. دیدار با معاون زیر صنعت هم در همین راستا انجام شد. 

 

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: البته ناگفته نماند که رشته جدیدی به نام «فوتگل» شکل گرفته است و ما هم به دنبال راه اندازی آن در کشور هستیم. البته موافقت وزارت ورزش را لازم داریم اما در هر صورت نیاز است که در این زمینه با فدراسیون فوتبال هم هماهنگ باشیم چراکه برای راه اندازی این رشته به حضور فوتبالیست ها هم نیاز است. در این مورد من با فدراسیون فوتبال و بازیکنان این رشته تعاملاتی باید داشته باشم اما  نشست روز گذشته ارتباطی به این موضوع هم نداشت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------