ناگفته‌های نمازی از حواشی جنجالی تیم ملی؛ رحمتی زیر قولش زد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,نمازی
سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: دید کی‌روش به ایرانی‌ها از بالا به پایین نیست بلکه دید او نسبت به فوتبال ایران از بالا به پایین است؛ که منطقی است. 

امید نمازی مهمان خبرورزشی بود؛ او ناگفته های بسیاری از تیم ملی تعریف کرد. بخشی از این گفت‌وگو را می‌خوانید:

 

به من گفتند ما دستیار اول و دوم هستیم، تو دستیار سوم

کارلوس کی‌روش خیلی سختگیر بود. ما دو تا هیچ وقت اختلاف نظر نداشتیم. رابطه ما خیلی نزدیک بود. من سه سال و نیم با کی‌روش کار کردم و به جرأت می‌گویم در سه سال و سه ماهش خیلی نزدیک بودیم. او از نظر فنی سؤالات زیادی از من می‌پرسید. به هیچ جلسه‌ای در فدراسیون بدون من نمی‌رفت. در تمرینات هم من بودم که نکات فنی را به بچه‌ها منتقل می‌کردم. همیشه کنار زمین به او کمک می‌کردم. فکر می‌کنم همین نزدیکی من و کی‌روش باعث شد تا حس حسادتی پیش بعضی‌ها ایجاد شود. یادم هست کارلوس کی‌روش به تایلند رفته بود. سیموئز و گاسپار من را به اتاق‌شان بردند. خیلی گلایه کردند که تو ما را حذف کرده‌ای. کی‌روش به تو خیلی دور داده است. احساس می‌کنیم در تیم ملی هیچ‌کاره هستیم. گفتم این تقصیر من نیست. خود اوست که به من مسئولیت داده. گفتم اگر او از شما استفاده نمی‌کند به خودش بگویید. قشنگ یادم هست سیموئز رو به من گفت یادت نرود من دستیار اول هستم و گاسپار دستیار دوم و تو به عنوان دستیار ایرانی نفر سوم هستی. من گفتم چنین فکری نمی‌کنم و آمده‌ام تا به تیم ملی کمک کنم.

 

احساس بیگانگی کردم و رفتم

ماجرای این جلسه را وقتی به کارلوس کی‌روش گفتم که داشتم تیم ملی را ترک می‌کردم. او اصلاً خبر نداشت. من کلاً احساس کرده بودم یک ذره اعتماد کی‌روش نسبت به من کم شده. قبلش هر جا می‌رفت از من استفاده می‌کرد ولی بعد تصمیم گرفته بود آرین قاسمی را یک جاهایی همراه خودش ببرد....

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------