وینفرد شفر: بابت خط خوردن حسینی خیلی ناراحتم/ به کریمی کمک می‌کنیم تا بهتر و قوی‌تر شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
.وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سیدحسین حسینی دروازه‌بان بسیار خوبی است و بابت خط خوردنش از تیم ملی خیلی ناراحتم. 

به گزارش تسنیم ، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره قرار گرفتن سه بازیکن استقلال در لیست نهایی تیم ملی گفت:‌ ما پنج بازیکن در تمرینات تیم ملی داشتیم و از این پنج بازیکن سه بازیکن به مرحله نهایی تیم ملی دعوت شده‌اند. به این سه بازیکن تبریک می‌گویم. مطمئنم و این امید را دارم که ما تیم خوبی داریم و مطمئنم می‌توانیم در جام ملت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم و به قهرمانی برسیم.

 

وی درباره قرار نگرفتن نام سیدحسین حسینی و علی کریمی در این لیست عنوان کرد: بابت مصدومیت علی کریمی ناراحتم. او بازیکن بسیار خوبی است و از اینکه جام جهانی و جام ملت‌ها را از دست داده است، خیلی ناراحتم. متأسفانه چند روز قبل از جام ملت‌ها این اتفاق برای او رخ داد. او بازیکن بسیار خوبی است و مطمئناً با بازگشتش به استقلال به او کمک می‌کنیم تا بهتر و قوی‌تر شود. او پسر استقلال است و توانایی‌های فنی بالایی دارد و می‌تواند بهترین بازی‌ها را در نیم‌فصل دوم ارائه کند. بابت خط خوردن حسینی هم خیلی ناراحتم. او دروازه‌بان بسیار خوبی است. چند هفته است با تیم ملی تمرین می‌کند و نمی‌دانم چرا باید از تیم ملی کنار رفته باشد. دلیلش را نمی‌دانم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------