اظهارات ناداور صرب درباره پنالتی ایران که دزدید



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - تصمیم درستی گرفتم، پنالتی نبود؛
اظهارات ناداور صرب درباره پنالتی ایران که دزدید

داور بازی تیم های ایران و آرژانتین در دفاعیه خود در خصوص تصمیم عجیبش گفت: «زابالتا اول توپ را زد!»

به گزارش جام نیوز، میلوراد مازیچِ دست‌كج، ناداور صربستانی بازی ایران و آرژانتین كه پنالتی تیم ملی را دزدید و به اندازه لیونل مسی در شكست ایران مقابل آرژانتین نقش داشت، در گفتگو با رسانه‌های ورزشی صربستان مدعی شد مدافع آرژانتین قبل از برخورد با مهاجم ایران، توپ را زده بود!

 در حالی‌كه رسانه‌های ورزشی صربستان از مازیچ انتقاد كرده بودند، این داور صرب به دفاع از خود پرداخته است. رسانه‌های صربستان مصاحبه كوتاهی از مازیچ را منتشر كرده‌اند كه ناداور صرب در این گفتگو از تصمیم خود دفاع كرده است.

مازیچ در دفاعیه خود كه در رسانه‌های صربستان منتشر شده گفته است: «در صحنه مشكوكی كه درون محوطه جریمه آرژانتین اتفاق افتاد، نزدیك صحنه بودم و تصور می‌كنم تصمیم درستی گرفتم. مدافع آرژانتین (زابالتا) قبل از برخورد با مهاجم ایران (دژاگه) ابتدا توپ را زد و سپس در حالی كه توپ كاملاً از دروازه دور شده بود و مهاجم ایران دیگر هیچ شانسی برای اقدام به حمله یا ادامه حركت خود نداشت، با او برخورد كرد.»

 وی افزود: «به همین دلیل آن لحظه احساس كردم خطای پنالتی رخ نداده است. بعد كه فیلم بازی را دیدم، نظرم برنگشت. هر چند اندكی دچار تردید شدم اما هنوز هم فكر می كنیم تصمیم درستی گرفتم.»
 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------