تاج: وزير ورزش مجوزي به سپاهان نداده است



اخبار,اخبارورزشی,مهدي تاج


 اخبار ورزشی - تاج: وزير ورزش مجوزي به سپاهان نداده است

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران گفت: شوراي تأمين با برگزاري دربي در هفته آخر مخالف نيست و اين اتفاق براساس قرعه‌کشي افتاده است.

مهدي تاج پس از پايان مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر اعلام کرد: باشگاه‌ها سقف قرارداد خود را اعلام کردند يک باشگاه اعلام کرده 7 ميليارد تومان هزينه مي‌کند، باشگاه صباي قم 8 ميليارد تومان، باشگاه ملوان 7 ميلياردتومان و نفت مسجد سليمان 11 ميليارد تومان را به عنوان بودجه را اعلام کرده‌اند .وقتي يک باشگاه رقمي را اعلام کرده نبايد مغايرتي به وجود بيايد.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه به قرارداد مهدي رحمتي با باشگاه پيکان اعتراض شده است، عنوان کرد: براي بازيکنان سقف قرارداد نداريم قبلاً اين قانون وجود داشت که کنفدراسيون آسيا آن را رد کرد ما قانون سقف بودجه را به طور جدي پيگيري مي‌کنيم.

رئيس سازمان ليگ در مورد اينکه مهرزاد خليليان اعلام کرده براي هزينه فصل جاري از وزير ورزش مجوز 18 ميليارد توماني دريافت کرده است،عنوان کرد: خير. وزير ورزش چنين مجوزي نداده است.

تاج در ادامه با اشاره به بحث جوان‌گرايي در ليگ خاطرنشان کرد: هر باشگاه 30 بازي در طول يک ليگ برگزار مي‌کند و ما روي استفاده از جوانان تأکيد داريم ما قانون دو اخطاره شدن بازيکنان براي محروميت از بازي‌ها را هم در نظر گرفته‌ايم از اين پس هر بازيکن در بار اول پس از سه اخطاره شدن محروم مي‌شود و بعد از آن با دريافت دو کارت زرد هم محروم خواهد شد.

وي در مورد اينکه شايد شوراي تأمين با برگزاري دربي در هفته آخر مخالفت کند، اظهار داشت: مشکلي به وجود نمي‌آيد و شوراي تأمين مخالفت ندارد شما ديديد که قرعه‌کشي انجام شد و اين کار هم به صورت زنده به نمايش درآمد. اين برنامه‌اي نبوده که خودمان داده باشيم و براساس قرعه‌کشي حريفان مشخص شده‌اند که نمي‌توان عضو کرد.

تاج در پايان در مورد اينکه ورزشگاه آزادي براي هر بازي درخواست 270 ميليون تومان کرده است، عنوان کرد: ما بايد از 5 درصدي که به هيئت فوتبال‌ها پرداخت مي‌شود براي ورزشگاه‌ها هم چيزي را در نظر بگيريم و بايد منابعي را ببينيم اما اين پول فکر نمي‌کنم اجرايي شود و سازمان ليگ با صحبت‌هايي که انجام مي‌دهد مبلغ را پايين مي‌آورد.
 اخبار ورزشی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------