دادگاه مصاحبه های جنجالی برگزار شد



اخبار,اخبارورزشی,پرونده شکایت علی دایی از محمد مایلی‌کهن


 اخبار ورزشی - دادگاه مصاحبه های جنجالی برگزار شد

وکیل دایی مدعی شد که مایلی‌کهن در جلسه هیچ مدرکی درباره اثبات ادعاهایش نیاورد!

به گزارش جام نیوز، دادگاه نهایی پرونده شکایت علی دایی از محمد مایلی‌کهن و نادر فریادشیران در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت میدان ارگ برگزار شد.

* مایلی‌کهن در غیاب باجناق وکیل!
متهمین این دعوی حقوقی یعنی محمد مایلی‌کهن و نادر فریاد شیران برای ارائه دفاعیات نهایی خود به قاضی پرونده در محل دادگاه حاضر شدند و نکته جالب توجه برگزاری این جلسه در غیاب غلامی، وکیل مایلی‌کهن در این پرونده بود چرا که باجناق او در آخرین جلسه دادگاه که باید در مقابل قاضی پرونده از موکل خودش دفاع می‌کرد، نیامد.

* وکیل دایی کوتاه نیامد
دادگاه با چند دقیقه تاخیر برای حضور احتمالی وکیل متهم آغاز شد و در ابتدای کار قاضی پرونده از عسکری پیش‌بین، وکیل علی دایی سئوال می‌کند قصد رضایت و صرف‌نظر کردن از شکایت موجود را دارد یا مایل است این پرونده تا مرحله صدور رای و اجرای حکم پیش برود.

وکیل دایی هم از جانب موکل خود اعلام می‌کند قصد رضایت در این پرونده را ندارد و دایی این بار تا مرحله اجرای حکم پیش خواهد رفت.

* مایلی‌کهن: هنوز هم می‌گویم منظورم دایی نبود
محمد مایلی‌کهن به عنوان متهم اصلی پرونده در دفاع از اظهارات خودش گفت که منظورش از چند مصاحبه آبان ماه سال گذشته، علی دایی نبود و یک سری مسائل را به طور کلی مطرح کرده است. اما دایی با شکایت از وی به این حرف‌ها جنبه خصوصی داده و به گونه‌ای عمل کرده که این مصاحبه‌ها خطاب به او بوده است.

نکته جالب توجه این که مایلی‌کهن مدعی شده اگر دایی در خصوص این مصاحبه‌ها به دادسرای کارکنان دولت شکایت نمی‌کرد هیچ‌کس متوجه نمی‌شد مخاطب او در این مصاحبه‌ها چه کسی بوده است.

* وکیل دایی: دادگاه ظرف یک هفته حکم مایلی‌کهن را صادر می‌کند
عسکری پیش‌بین، وکیل علی دایی در سومین پرونده شکایت از محمد مایلی‌کهن در خصوص اظهارات متهمین این پرونده گفت: «من به صورت قانونی نباید در این باره توضیح بدهم اما همین قدر بدانید باز هم متهمین این پرونده بر اظهارات شفاهی و دفاعیات قبلی خود تاکید کردند و با وجود ادعای ماه‌ها پیش برای ارائه سند مدرک در مورد مصاحبه‌های سال گذشته خود هیچ سند و مدرک رسمی به دادگاه ارائه نشد.»

 وکیل دایی در خصوص زمان صدور حکم این پرونده هم تاکید کرد: آخرین اظهارات متهمین پرونده در این جلسه نوشته شد و دو طرف در انتظار صدور حکم هستند که به احتمال زیاد ظرف یک هفته آینده صادر و پس از انشاء رسمی از طریق اجرای احکام به ما ابلاغ خواهد شد.»

 اخبار ورزشی - جام نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------