توضیحات نیلسون درباره اظهارات اخیر پرسروصدایش



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 
 اخبار ورزشی - توضیحات نیلسون درباره اظهارات اخیر پرسروصدایش

دروازه بان محبوب پرسپولیس گفت: «من پرسپولیس را به شدت دوست دارم و حتی در بازی‌هایی که روی نیمکت هستم نمی‌توانم حرص و جوش نخورم.»

 مصاحبه هفته گذشته نیلسون بعضی از مسئولان باشگاه پرسپولیس را شاکی کرد. نیلسون گفته بود این پرسپولیس شانس قهرمانی ندارد و... .

البته همه می‌دانند که سنگربان برزیلی چه تعصبی به تیمش دارد و اگر حرفی می‌زند از سر دلسوزی است. اتفاقا دایی هم خیلی تلاش و پشتکار نیلسون را دوست دارد.

سنگربان 36 ساله پرسپولیس در مورد مصاحبه هفته گذشته‌اش گفت: «شاید چون در مورد اسپانسر باشگاه صحبت کردم بعضی‌ها ناراحت شدند ولی من پرسپولیس را به شدت دوست دارم و حتی در بازی‌هایی که روی نیمکت هستم نمی‌توانم حرص و جوش نخورم. اگر حرفی هم می‌زنم یا وسط زمین داد می‌زنم به خاطر علاقه‌ام به پرسپولیس است.»

وی در خصوص مشکلات مالی سرخپوشان گفت: «همه چیز باید جای خودش باشد تا پرسپولیس به موفقیت برسد. آقای دایی فقط مسئول مسائل فنی است و نمی‌تواند پول بیاورد. متاسفانه ما یک‌سری مشکلات داریم ولی همه بچه‌ها امیدوارند این مشکلات حل شود. سال گذشته اگر مشکل مالی، اعتصاب و ... نبود شاید پرسپولیس قهرمان می‌شد.»

 نیلسون افزود: «ما در بازی هفته 29، 2-یک از راه‌آهن پیش بودیم اما در دقایق پایانی بازی 2-2 شد و به اعتقاد من همان‌جا جام را از دست دادیم در حالی که استحقاق قهرمانی را داشتیم.»

 دروازه بان در ادامه گفت: «من به خاطر خودم حرف نمی‌زنم و هر چه می‌گویم به خاطر پرسپولیس است. شاید نباید هر حرفی را بزنم ولی باور کنید خیلی به تیمم تعصب دارم و امیدواریم چرخ‌های پرسپولیس همیشه خوب بچرخد. ما 3 بازی را پشت سر گذاشتیم اما هنوز راهی طولانی در پیش است و باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم.»

 اخبار ورزشی - روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------