کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد نکرد نکرد!



اخبار,اخبارورزشی,لی کفاشیان


 اخبار ورزشی - کفاشیان: کی‌روش امضا کرد کرد نکرد نکرد!

رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش را به او می‌دهیم و اگر دو نکته مد نظر ما را امضا کرد که کار تمام است و در غیر این صورت هیچ و تکلیف این قرارداد هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان هنگام خروج از فدراسیون فوتبال درباره توافق با کارلوس کی‌روش گفت: ما توافق کرده‌ایم و تکلیف امضای قرارداد کی‌روش هم تا فردا ظهر مشخص می‌شود.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا می‌خواهید قرارداد را با وزارت ورزش و جوانان چک کنید در جلسه فردا گفت: جلسه فردا ارتباطی به این موضوع ندارد.
 
کفاشیان در واکنش به اینکه کی‌روش به خبرنگاران اعلام کرد که با شما به توافق رسیده پس دیگر چرا قرارداد امضا نمی‌شود گفت: درباره حق فسخ قرارداد دو نکته کوچک مانده که ما آن‌ها را در قرارداد درج می‌کنیم و به او ارائه می‌کنیم. اگر امضا کرد که کرد و کار تمام است و اگر نکرد که هیچ کار تمام است.
 
از صحبت‌های کفاشیان اینگونه بر می‌آید که بر سر مساله فسخ زود از موعد قرارداد توافق نشده و مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند تا قرارداد را مطابق آنچه مدنظر دارند روی میز بگذارند. باید منتظر ماند و دید آیا کی‌روش این قرارداد را امضا می‌کند یا خیر.


   اخبار ورزشی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------