پاسخ تند درخشان به اظهارات دایی



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی -  پاسخ درخشان به اظهارات دایی: من رزومه دارم، باز هم انتقاد می کنم!

مهم ترین اتفاق این است که تدابیر بیشتری از سوی کادر فنی اندیشیده شود تا اوضاع پرسپولیس از این شرایط خارج و روند بهتری پیدا کند.

  علي دايي بعد از بازي با پديده به برخي منتقدان پرسپوليس حمله كرد و معتقد بود انهايي كه كارنامه ندارند از او انتقاد مي كنند.

به گزارش سايت فوتبال ايران،حميد درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره که دایی اعلام کرده آنهایی که رزومه مربیگری ندارند از مربیگری او انتقاد نکنند، مي گويد:« این حرف برای کسانی است که دانش فوتبالی ندارند یا در این حیطه فعالیت نکرده اند.اگر من و یا عده ای همچون من از عملکرد پرسپولیس انتقاد می کنیم هم رزومه داریم، هم کسوت داریم و هم در این تیم استخوان خرد کرده ایم. هر حرفی هم که عنوان می شود از سر دلسوزی است و با هیچ بشری عناد نداریم.

 

من و همه پیشکسوتان پرسپولیس دوست دارند این تیم در بهترین شرایط نتایجش را ثبت کند و وقتی می بینیم رقبا چطور در حال پیشرفت هستند و در جدول بالا می روند از سر دلسوزی انتقاد می کنیم و این حق ماست. علی دایی باید انتقادپذیر باشد و انتقادات پیشکسوتان پرسپولیس را برای بهبود عملکردش به کار ببندد.»

او در این باره که برخی طرفداران پرسپولیس معتقدند این تیم از ستاره ها خالی شده و این اتفاق در شرایطی رخ داده که پرسپولیس این فصل به آسیا می رود، مي گويد:« در اینکه طرفداران پرسپولیس دوست دارند تیمشان قوی باشد شکی نیست باید به این خواسته آنها احترام گذاشت، اما در حال حاضر هستند تیم هایی که در رده های بالاتر از پرسپولیس که همین نفرات پرسپولیس را هم در اختیار ندارند، اما با تاکتیک تر و با عملکردی بهتر در مسابقات ظاهر می شوند. »

سرمربی پیشین پرسپولیس در این باره که آیا کادر فنی این تیم با حضور مربياني مثل محمد دایی نیازمند تقویت شدن است یا خير مي گويد:به اعتقاد من  کادر فنی فقط علی دایی نیست و همه نفرات آن باید به او کمک کنند. ما نباید همه مشکلات را از چشم علی دایی ببینیم، هر زمان نفرات کنار دست سرمربی قوی باشند سرمربی تیم هم در تصمیم گیری هایش بهتر عمل می کند. مهم ترین اتفاق این است که تدابیر بیشتری از سوی کادر فنی اندیشیده شود تا اوضاع پرسپولیس از این شرایط خارج و روند بهتری پیدا کند.

 

 اخبار ورزشی - سايت فوتبال ايران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------