کرمی: گناه من چیست؟/حتی نتوانستم بچه‌ام را به بیمارستان ببرم



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی تکواندو

 

 اخبار ورزشی -  انتقادهای ناجوانمردانه اذیتم می‌کند؛
کرمی: گناه من چیست؟/حتی نتوانستم بچه‌ام را به بیمارستان ببرم

نمی‌دانم چه بدی در حق دوستان کرده‌ام؟ آیا جز این بوده که برای کشورم تلاش کردم و مدال گرفتم؟ چه کاری بوده که برای تکواندو نکرده باشم؟!

کاپیتان تیم ملی تکواندو گفت: من شبانه روز در اردوی تیم ملی هستم، اما برخی‌ها با انتقادات ناجوانمردانه خود باعث ناراحتی و بی‌انگیزگی من می‌شوند.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص انتقادات اخیر، حرف و حدیث‌ها در مورد فیکس شدنش برای بازی‌های آسیایی و همچنین وضعیت خود به سوالات مطرح شده چنین پاسخ داد؛

گفته می‌شود یوسف کرمی در اردوها حضور تمام وقت ندارد. این قضیه درست است؟
- بنده با اینکه متاهل هستم، شبانه روز در اردو حضور دارم و شب‌ها هم به خانه نمی‌روم. چند روز قبل پسرم مریض شد، اما به خاطر اینکه در اردوی تیم ملی حضور داشتم، نتوانستم در کنار او باشم و به همین دلیل، فرزندم راهی بیمارستان شد. از این رو این صحبت‌ها واقعا اذیتم می‌کند.

الان چه قدر آماده ای؟
- من براساس برنامه مربیان تمرین می‌کنم.

در مورد فیکس شدنت برای بازی‌های آسیایی اینچئون نیز حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. آیا واقعا فدراسیون و کادر فنی تیم ملی برای تو امتیاز ویژه قائل شدند تا در انتخابی شرکت نکنی؟
- این حرف کذب محض است. قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان بود که با محمدی انتخابی دادم و برنده شدم. این در حالی بود که من یک‌سال و نیم از تیم ملی دور بودم. بعد هم برای بازی‌های آسیایی گفتند انتخابی بزن که باز هم قبول کردم چون در این سال‌ها همواره گفته‌ام انتخابی می‌زنم و هر کس که بهتر بود، عضو تیم ملی شود. در روز بازی با محمدی نیز آماده مسابقه بودم، اما او به یک باره غیبت و اعلام کرد به دلیل ادامه تحصیل به خارج از کشور خواهد رفت. خب، این وسط گناه من چیست؟

علت انتقادات اخیر علیه خودت را چه می‌دانی؟
- نمی‌دانم چه بدی در حق دوستان کرده‌ام؟ آیا جز این بوده که برای کشورم تلاش کردم و مدال گرفتم؟ چه کاری بوده که برای تکواندو نکرده باشم؟!

می‌گویند فدراسیون تکواندو و همچنین کادر فنی تیم ملی به این دلیل که یوسف کرمی بعد از بازی‌های آسیایی اینچئون خداحافظی می‌کند، به قول معروف همه جوره با او راه آمده‌اند. نظر خودت چیست؟
- اولا اینکه هیچ ارفاقی در کار نبوده؛ من همین الان هم با هر کسی که بخواهند، انتخابی می‌زنم. ثانیا، بحث خداحافظی‌ام نیز قطعی نیست. پس این حرف‌ها بدون دلیل عنوان می‌شود و فقط من را اذیت و البته بی انگیزه می‌کند.

برخلاف سال‌های گذشته که سهمیه المپیک به وزن مورد نظر اختصاص داده می‌شد، برای المپیک 2016، سهمیه را به تکواندوکار می‌دهند. با توجه به اینکه تو الان در رنکینگ وضعیت خوبی داری، با این حساب، یوسف کرمی را در المپیک بعدی هم روی شیاپچانگ خواهیم دید؟
- من برای حضور در المپیک هیچ تصمیمی نگرفته‌ام، چراکه فعلا تمرکزم بر روی بازی‌های آسیایی اینچئون است. از سوی دیگر، اگر هم قصد حضور در المپیک را نداشته باشم، به جای من تکواندوکار خوبی به نام سجاد مردانی داریم که همین حالا نفر دوم رنکینگ جهانی است. پس برای کسب سهمیه المپیک، مشکل خاصی دیده نمی‌شود.


 اخبار ورزشی - ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------