پیشنهاد وسوسه انگیز عرب ها به ستاره استقلال در لیگ امسال



اخبار,اخبارورزشی,جاسم کرار


اخبار ورزشی - بعد از خسرو و آندو نوبت به جاسم رسید؛
  پیشنهاد وسوسه انگیز عرب ها به ستاره استقلال در لیگ امسال

هافبک عراقی استقلال که انگار مورد توجه یک تیم اماراتی و یک تیم قطری قرار گرفته با پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم مواجه شده که احتمال دارد وسوسه‌اش کند.

  بعد از اینکه جاسم کرار توانست با زدن 2 گل و دادن چند پاس گل رضایت هواداران این تیم را به دست بیاورد و یکی از بهترین‌های استقلال لقب بگیرد، این سوال در ذهن خیلی‌ها به وجود آمد که چرا کرار به تیم‌های عربی مثل امارات و قطر نمی‌رود؟ آنجا که هم پول بیشتری می‌دهند و هم امکانات بهتری دارد.

پس چرا کرار به جای تیم‌های متمول عربی، به ایران می‌آید و با دردسرهایی مثل بی‌پولی و دیر پرداخت شدن مطالباتش می‌جنگد؟ هنوز مدتی از این مساله نگذشته بود که انگار بازی‌های خوب کرار جاسم نگاه تیم‌های عربی را به خود جلب کرد.

نگاه تیم‌هایی از امارات و قطر. کرار که انگار مورد توجه یک تیم اماراتی و یک تیم قطری قرار گرفته با پیشنهاد مالی خیلی خوبی هم مواجه شده که احتمال دارد وسوسه‌اش کند و از استقلال جدا شود.

 این اتفاق تا الان بارها برای استقلال رخ داده. اینکه تیم‌های عربی به دنبال جذب بازیکنان شاخص آبی‌ها هستند اما تا الان هیچ کدام از بازیکنان راضی به جدایی نشدند. چندی پیش صحبت از خسرو حیدری بود که قرار است لژیونر شود و برود که در نهایت قید این مساله را زد و در استقلال ماند. بعد از آن هم از کوک شدن ساز جدایی آندرانیک تیموریان خبر می‌رسید. اینکه او به زودی از آبی‌ها جدا می‌شود تا بار دیگر لژیونر شود.

اگر چه این مساله زود تکذیب شد اما انگار صحبت‌ها همچنان ادامه دارد اما در حالی که هنوز بحث جدایی آندو از استقلال تمام نشده، این بار خبر رسیده که جاسم کرار مورد توجه باشگاه‌های عربی قرار گرفته و شاید از این تیم جدا شود چرا که پیشنهاد مالی این تیم‌های عربی خیلی بالاست و امکان دارد کرار را وسوسه کند تا از آبی‌ها جدا شود. این اتفاق قبلا و در فصل گذشته هم گریبانگیر استقلال شده بود.

 وقتی که پژمان منتظری و جواد نکونام در میانه‌های فصل با پیشنهادهای بالای تیم‌های عربی مواجه شده بودند و در نهایت آبی‌ها را تنها گذاشتند و رفتند. حالا از یک بازیکن عراقی که همزبان با اماراتی‌ها و قطری‌هاست انتظار چندانی نمی‌رود و باید دید مسئولان باشگاه استقلال چه واکنشی به این مساله نشان می‌دهند.

آیا این مساله را تکذیب می‌کنند و پیشنهاد داشتن کرار را یک شایعه می‌خوانند یا اینکه آن را جدی می‌گیرند و به دنبال راهکاری برای حفظ این بازیکن عراقی می‌روند. باید منتظر ماند و دید واکنش‌ها به چه صورت است.

اخبارورزشی - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------