طلبکار جدید پرسپولیس باز هم خط و نشان کشید



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - طلبکار جدید پرسپولیس باز هم خط و نشان کشید

نماینده تام‌الاختیار والیبالیست‌های طلبکار از باشگاه پرسپولیس گفت: گودرزی دستور داده این مبلغ پرداخت شود اما رحیمی به آن توجه نمی‌کند.

 حمید کلوانی در خصوص شکایت والیبالیست‌های باشگاه پرسپولیس از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالباتشان گفت:‌طبق صحبت‌هایی که با ورمقانی همان اسپانسری که از باشگاه پرسپولیس طلبکار است داشته‌‌ام او اظهارات یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس را خوب ندانست و به این دلیل ضرب‌الاجلی 24 ساعته برای پرداخت کل مطالباتش در نظر گرفته که اگر تا فردا این اتفاق نیفتد دادخواست درخواست 334 میلیون تومان به انضمام کلیه خسارات تأخیر تقدیم دادگاه شهید صدر خواهد شد.

 وی ادامه داد: با توجه به مذاکره و جلسه‌ای که با ورمقانی داشتم باید بگویم درباره آن بخش از صحبت‌هایی که مسئولان پرسپولیس عنوان کردند که موضوع والیبالیست‌ها هم مثل کشتی‌گیران از نظر حقوقی پیگیری شود لازم به ذکر است این را بگویم مسئله مطالبات والیبالیست‌ها اول به تأیید معاونت وقت رئیس جمهور وقت ، دوم به تأیید علی‌آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و سوم به تأیید وزیر وقت ورزش و تأییدیه دو مدیرعامل پرسپولیس به نام‌های محمدحسن انصاری‌فرد و محمد رویانیان رسیده است. طی نامه‌نگاری‌هایی که رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس با تاج داشته قرار بود این مبلغ از محل بلیت‌فروشی و محل مطالبات پرسپولیس پرداخت شود.

نماینده تام‌الاختیار والیبالیست‌های باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: حالا که مسئولان این باشگاه دوست دارند این موضوع از نظر حقوقی پیگیری شود جای سوال است که این موضوع نه تنها این باشگاه را به پرداخت کل مبلغ محکوم می‌کند بلکه باید نزدیک به 500 میلیون تومان هم به عنوان خسارت پرداخت کنند به علاوه اینکه باید به صندوق دولت هم خسارت بدهند.

کلوانی درباره شایعه پلمپ شدن باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: بر خلاف اظهارات یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس ما نگفتیم این کار را انجام می‌‌دهیم اما مسلما اولین اقدام ما به همراه تنظیم دادخواست دادگاه علاوه بر محکومیت پرسپولیس بدوا تقاضای تأمین خواسته و مسدود نمودن حساب باشگاه پرسپولیس در ظرف هفته جاری اولین اقدام ما خواهد بود و مسلما پس از تنظیم دادخواست و تقدیم به دادگاه و مسدود نمودن حساب و بلوکه کردن حساب دیگر نه تنها هیچ تعامل با پرسپولیس نخواهیم داشت بلکه کلیه مطالبات را طلب می‌کنیم.

وی در پایان گفت: جالب است به استحضار برسانم در خصوص مطالبات والیبال حتی گودرزی طی پارافی دستورات لازم را جهت پرداخت این مبلغ به رحیمی اعلام کرده اما ایشان هیچ توجهی به آن نکرده است.
 
 اخبار ورزشی - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------