آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مایلی‌کهن: فروختن بستنی به مظلومی از افتخاراتم است



اخبار,اخبارورزشی,مایلی‌کهن

 

  اخبار ورزشی - مایلی‌کهن : فروختن بستنی به مظلومی از افتخاراتم است

محمد مایلی کهن در حاشیه دیدار پیشکوستان و هنرمندان گفت: زمانی که غلامحسین مظلومی یکی از بهترین بازیکنان ایران بود من این افتخار را داشتم که به عنوان یک فروشنده به او بستنی فروختم.

به گزارش مهر، محمد مایلی‌کهن در حاشیه بازی امروز دوشنبه تیم‌های فوتبال هنرمندان و پیشکسوتان استقلال که در حمایت از غلامحسین مظلومی در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد، با حمایت از انجام چنین بازی‌‎های انسان دوستانه‌ای گفت: امروز به اینجا آمدم تا دینم را به غلامحسین مظلومی ادا کنم. به اعتقادم مظلومی به آنچه استحقاقش را داشت در این فوتبال نرسید. البته امیدوارم این دست از بازی‌ها به صورت بهتر و زیباتر انجام شود تا شان طرف حفظ شود.

وی در ادامه در مورد خاطره‌اش از دوران اوج مظلومی تصریح کرد: زمانی که ایشان یکی از بهترین فوتبالیست های ایران بود من بستنی می فروختم. مظلومی آن زمان یک بار از من بستنی خرید و همواره اعلام کردم که این امر یکی از افتخاراتن به شمار می‌رود. البته آن زمان هم مظلومی در خانه ای کوچک زندگی می کرد با اینکه یک فوتبالیست بسیار خوب بود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران سپس به موضوع پرسپولیس اشاره کرد و گفت: من همیشه یک پرسپولیسی بودم و حالا هم که آقایان در این تیم سمت دارند باز هم از باخت های تیم محبوبم ناراحت می شوم. مردم عاشق این تیم هستند.

وی افزود: آقابان به تازگی عنوان کردند علیه او روی سکوها جوسازی می‌کنند، در صورتیکه خودشان مسبب این اتفاق زمان حضور حمید استیلی در پرسپولیس بودند. در همان بازی اول که مقابل ملوان انجام شد این کار کلید خورد و حتی علیه مادر محترم استیلی هم فحاشی صورت پذیرفت. حالا آنها ادعا می‌کنند سکوها علیه شان مسموم شده است.

مایلی‌کهن در مورد رای دادگاه توضیح داد: آقایان همچنان در حال جوسازی علیه من هستند.در دادگاه قبلی من محکوم به سیصد هزار تومان جریمه شدم و یکسال ممنوعیت از انجام مصاحبه.در دادگاه تجدید نظر آن حکم قطعی شد و مبلغ را پرداخت کردم. آقایان اگر 40 درجه تب داشته باشند یک درجه‌اش را به کسی نمی‌دهند.در مورد حکم جدیدم هم نباید این خبر رسانه ای می شد اما آقایان دست به این کار زدند.

وی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: همانطور که همه می بینند شرایط به هیچ عنوان خوب نیست.متاسفانه در حال نابود کردن پرسپولیس هستند. من عقیده دارم برای رهایی از این مشکل باید تیم به باشگاه تبدیل شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: همواره در 30 سال گذشته پرسپولیس مشکلات ریز و درشتی را داشته و تنها راه برون رفت این است که یک مدیریت قوی در راس کار قرار بگیرد. هر کس شرح وظایفش را بداند  و دخالتی در امور هم نداشته باشند.

 

 اخبار ورزشی  - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------