رسوایی جدیدبرای فوتبال ایران



اخبار,اخبارورزشی,فوتبال ایران


 اخبار  ورزشی - رسوایی جدیدبرای فوتبال ایران؛ این‌بار تفاوت فرهنگی در اینچئون

پلیس کره‌جنوبی روز گذشته اعلام کرد که در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی مسئول تدارکارت تیم ملی فوتبال ایران مورد ازار جنسی قرار گرفته که با شکایت زن کره‌ای فعلا نمی‌تواند کره‌جنوبی را ترک کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته علاوه بر ثبت یک شکست و سنگین و تحقیرآمیز در کارنامه ورزشی ایران شاهکارهای دیگری هم خلق کرد که مایه تاسف است. بخشی از این شاهکار به برخورد زشت خانزاده در زمین با بازیکن ویتنامی برمی‌گردد اما بخش دیگری از ان در بیرون از زمین چمن و در حاشیه مسابقه انجام شد. جایی که مسئول تدارکات تیم ملی فوتبال امید به دنبال ایجاد «تفاوت فرهنگی» با یکی از خانوم‌های حاضر در استادیوم توسط پلیس کره‌جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

به گزارش تابناک و به نقل از رویترز پلیس کره‌جنوبی روز گذشته اعلام کرد که در جریان بازی روز دوشنبه ایران و ویتنام که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی مسئول تدارکارت تیم ملی فوتبال ایران مورد ازار جنسی قرار گرفته که با شکایت زن کره‌ای فعلا نمی‌تواند کره‌جنوبی را ترک کند.


 اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------