ناپدید شدن سه ورزشکار نپالی در بازیهای آسیایی



اخبار,اخبارورزشی, ناپدید شدن سه ورزشکار نپالی در بازیهای آسیایی


 اخبار ورزشی - ناپدید شدن سه ورزشکار نپالی در بازیهای آسیایی

پلیس کره جنوبی در جستجوی سه ورزشکار نپالی است که بعد از مسابقات خود در بازیهای آسیایی اینچئون ناپدید شده اند و گمان می رود در تلاشند برای یافتن کار در کره جنوبی بمانند.

به گزارش پایگاه خبری اینساید د گیمز، آمان پوده ورزشکار 17 ساله جزو سه ورزشکار ناپدید شده است. او بعد از سه شکست در دوره اول سپک تاکرا مردان از دور رقابتها حذف شد.

بدنبال درخواست تیم نپال، پلیس کره جنوبی در تحقیقات خود دریافت که او بدون هیچ گونه اطلاعی دهکده ورزشکاران را ترک کرده است.

دو ووشوکار نیز به نام های سومبیر تامانگ و نیراجان آله ماگار نیز ناپدید شده اند. تامانگ در دور اول رقابتهای ساندا وزن 65 کیلوگرم حذف شد. آله ماگار نیز در فینال چانگ کوان مردان یازدهم شد.

گمان می رود بیش از 200 هزار کارگر خارجی به طور غیرقانونی در کره جنوبی اشتغال به کار داشته باشند. احتمالا این بازیکنان به دنبال فرصتهای بهتر نسبت به کشور خود هستند که یکی از فقیرترین کشورهای جهان است.

بازرس ارشد پلیس اینچئون تایید کرد که درصورت پیدا شدن این ورزشکاران تا قبل از انقضای روادید آنها در روز 19 اکتبر اجازه خروج خواهند داشت، در غیراین صورت با اتهام مهاجرت غیرقانونی مواجه خواهند شد.

این بازیکنان و مسئولان کاروان نپال به علت ایجاد شرمندگی برای این کشور، مورد انتقاد گسترده ای در نپال قرار گرفته اند.

این اولین بار نیست که ورزشکاران نپالی در خاک کره جنوبی ناپدید می شوند. 18 بازیکن نپالی نیز در بازیهای آسیایی بوسان در سال 2002 ناپدید شدند.


 اخبار ورزشی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------