طعنه زهرآگین قلعه‌نویی به فرهاد مجیدی



اخبار,اخبارورزشی,  قلعه نویی

 

 اخبار ورزشی  - طعنه زهرآگین قلعه‌نویی به فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: «جای تاسف دارد که برخی آقایان خودشان را استقلالی می‌دانند.»

 استقلال برنده بازی با ملوان بود. بردی که با کمک داور به دست آمد اما در این میان بازیکنان هم برای کسب پیروزی تلاش کردند تا امیر قلعه‌نویی خوشحال‌تر از روزهای قبل دیده شود. سرمربی استقلال حالا می‌تواند به روزهای بهتر بیندیشد و دل ببندد به بازی‌هایی که پس از تعطیلات پیش روی تیمش قرار دارد.

آیا امیر قلعه‌نویی می‌تواند قهرمانی‌اش در فصل دوازدهم را تکرار کند؟ او امیدوار است...

* آقای قلعه‌نویی از بحران باخت‌های پی در پی خارج شدید.
- کدام بحران؟ بحران را مخالفان ما با شیطنت برای‌مان درست کردند. بحران را آنهایی درست کردند که با حرف‌هایشان در روزنامه‌ها برای ما حاشیه‌سازی کردند. تیم من کامل نیست. قبل از بازی هم گفتم که تا هفته دهم تیم کاملم را در اختیار نداشتم. در این بازی هم همینطور بود و برخی بازیکنانمان را نداشتیم.

* مجیدی هم در ورزشگاه بود و ظاهرا حضور او برای استقلال مفید واقع شد.
- مجیدی معرفتش را نشان داد. پیشکسوت یعنی او که به ورزشگاه می‌آید و ما را کمک می‌کند اما می‌خواستم بگویم بحران مال زمانی است که تیم هشتم و نهم جدول باشد. درون تیم آرامش بود و جای تاسف دارد که برخی آقایان خودشان را استقلالی می‌دانند.

* قبل از بازی با ملوان انتقاد‌هایی به شما می‌شد. در این باره چه نظری دارید آقای قلعه‌نویی؟
- چرا وقتی ۱۸ امتیازی بودیم این انتقاد‌ها وجود نداشت؟ من معتقدم که نقد همیشه باید باشد اما ما برابر فولاد خیلی خوب بودیم و حتی یک کرنر به آنها ندادیم. در همین بازی امروز دو توپ روی دروازه ما آمد که یکی پنالتی شد و یکی هم تک به تک شد. امیدوارم در این دو هفته بالانس بدنی تیم را ایجاد کنیم. هیچ تیم آسانی در لیگ نیست عین بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، سوای از نتیجه خیلی خوب بودیم.

* وابستگی استقلال به کرار جاسم کاملا مشهود است. خودتان هم همین نظر را دارید؟
- بالاخره یک بازیکن خلاق باید شعاع حرکتی بیشتری داشته باشد. جاسم یک بازیکن آرام است و تلاش می‌کند. ما سه بازی قبلی باکیفیت بودیم یا نه؟ بازی با فولاد اوج بازی ما بود. ما آن بازی را باید با اختلاف ۴ گل می‌بردیم. جاسم در ۵۰ متر رو به جلو خیلی موثر است و این خیلی خوب است. در گذشته جباری این کار را می‌کرد. شاید در نیم ‌فصل یک بازیکن مهاجم اضافه کنیم هر چند بدون جاسم هم با کیفیت بازی کردیم. من همیشه دو لیدره بازی می‌کنم. همیشه این کار را کرده‌ام چه در استقلال چه در تیم‌های دیگر.

* پیش از بازی فرهاد مجیدی رفت جایی مصاحبه کرد و گفت می‌خواهم سرمربی استقلال شوم. در حالی که حتی کسی که تیم نوجوانان را هم تمرین نداده! حرف از قهرمانی آسیا می‌زند! این حرف‌ها برای شما هم حاشیه‌هایی ایجاد کرد. می‌خواستیم شفاف در این باره توضیحاتی بدهید.
- مربیگری به همین سادگی نیست. خودم را مثال بزنم. رفتم از تیم‌های کشاورز و برق شروع کردم و بعد به استقلال رسیدم. اینطوری نیست که یک دفعه کسی بتواند سرمربی استقلال شود. مربی باید از رده‌های پایین شروع شود. مربیگری پله به پله جواب می‌دهد. ضمن اینکه غیر از مجیدی دو، سه نفر دیگر هم هستند که جلوتر از او لیاقت مربیگری در استقلال را دارند. فرهاد هم لیاقت دارد اما همانطور که گفتم دو، سه نفر دیگر هم هستند.


* اما اینطور جا افتاده که شما دوست ندارید نیمکت استقلال را از دست بدهید.
- استقلال ارث پدری من نیست. استقلال در زمان نهمی و سیزدهمی مال ما بود. آن مسلمانان عمر و عاصی اینها را نمی‌گویند. من ۱۸-۱۷ قهرمانی با استقلال دارم. جاهایی که بودم مثل شاهین و راه‌آهن هم نتایج خوبی گرفته‌ام. با استقلال ۵۹ جهان شدیم اما از نظر آن آقایان به چشم نمی‌آید. فرهاد بازیکن باهوشی بود و نسل بعد از ما باید به استقلال کمک کند.
 
 اخبار ورزشی  - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------