سیاسی نماینده اسپانسر را به باشگاه پرسپولیس راه نداد



اخبار,اخبارورزشی, باشگاه پرسپولیس


اخبار ورزشی - با اعلام تفرشی
سیاسی نماینده اسپانسر را به باشگاه پرسپولیس راه نداد

با دستور رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نماینده اسپانسر این باشگاه را به داخل باشگاه راه ندادند.

عبدالله تفرشی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه شنیده می‌شود نماینده اسپانسر باشگاه پرسپولیس را به داخل این باشگاه راه ندادند، گفت: متأسفانه صبح امروز وقتی نماینده اسپانسر قصد داشته وارد باشگاه پرسپولیس شود نگهبان اعلام می‌کند که با دستور سیاسی از اسپانیا وی حق ندارد وارد باشگاه شود. این داستان روز گذشته هم بوده اما صدای آن در نیامده است!

وی ادامه: زمانی که برای پیگیری این مسئله با خواجه‌وند تماس گرفتم ابراز بی اطلاعی کرد. مگر می‌شود نماینده اسپانسر را داخل باشگاه راه ندهند؟ کلی اسناد و قرارداد در باشگاه وجود دارد. واقعاً رفتاری که سیاسی انجام می‌دهد خارج از عرف است و باشگاه را به هم می‌زند. سیاسی با این کارها می‌خواهد باشگاه افت کند تا قیمت پایین بیاید و خودش سهام را بخرد.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شنیده می‌شود سیاسی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تعهد 5 میلیاردی داده است، اظهار داشت: من هم شنیدم پرداخت 5 میلیارد تومان جزو تعهدات سیاسی برای حضور در باشگاه پرسپولیس بوده که تا الان 2 میلیارد آن پرداخت شده است.

تفرشی درباره اینکه آیا مبلغی حدود 5 میلیارد تومان در این باشگاه «گم» شده است، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد چون باید تمام حساب‌های باشگاه در آخر سال مشخص شود اما مسئله اینجاست که سیاسی در باشگاه پرسپولیس چک خرج می‌کند تا خودش را طلبکار کند، آن‌وقت زمان بازپرداخت یا پولش را بگیرد یا بخشی از سهام را خریداری کند.


 اخبار  ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------