كريس‌رونالدو؛ او تا40سالگي بازي خواهد کرد



اخبار,اخبار

 

 اخبار ورزشی - مندس: رونالدو در رئال بازنشسته خواهد شد
كريس‌رونالدو؛ او تا40سالگي بازي خواهد کرد

 خورخه مندس، مدير برنامه هاي کريستيانو رونالدو عنوان کرد که ستاره پرتغالي در 40 سالگي و در رئال مادريد از فوتبال خداحافظي خواهد کرد.

شایعات مبنی بر علاقه ی مهاجم 29 ساله به بازگشت به منچستریونایتد که بین سالهای 2003 تا 2009 در آن بازی می‌کرد شنیده می‌شود. با این حال، مدیربرنامه های رونالدو عنوان کرد که او از حضور در رئال خوشحال است و برنامه اش این است که برای مدتی طولانی در این تیم بماند. او در مصاحبه با کادنا کوپ گفت:" کریستیانو رونالدو وقتی 40 ساله شد در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. او از حضور در رئال بسیار خوشحال است.

 

خارج کردن رونالدو از رئال غیرممکن است. او تمامی رکوردها را خواهد شکاند تا به بهترین ورزشکار تاریخ تبدیل شود. منچستریونایتد جایگاه ویژه ای در قلب او دارد زیرا 6 سال را در آنجا سپری کرد ولی او در حال حاضر تنها به رئال مادرید فکر می‌کند و می‌خواهد بماند. او از حضور در رئال بسیار خوشحال است. تیم‌های دیگر می‌دانند که خریدش غیرممکن است بنابراین حتی تماس هم نمی‌گیرند"

مندس سپس مدعی شد که رونالدو می‌خواهد به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شود. او گفت: " رونالدو بهترین بازیکن جهان است و بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده ایم. دیگر هیچگاه بازیکنی مثل او وجود نخواد داشت. او بهتر و بهتر می‌شود و این روند را تا 40 سالگی ادامه خواهد داد. نمی‌توان او را با کسی مقایسه کرد.

 

شاید تا 500 سال دیگر بازیکنی مثل او نباشد." مندس ادامه داد: " قهرمانی دوباره در لیگ قهرمانان، رویای رونالدو است. او تشنه ی قهرمانی است و هیچگاه خسته نمی‌شود." قرارداد رونالدو با رئال تا 2018 اعتبار دارد.

 

 اخبار ورزشی - بهار نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------