زوایای جدید از رسوایی پرسپولیسی ها



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - رويانيان، جهانشاهي را از مذاكرات حذف كرده بود؛
زوایای جدید از رسوایی پرسپولیسی ها؛ منتقمي عامل موساد را مي‌شناخت

مدير معزول پرسپوليس كه از حضور جهانشاهي مطلع بود، شرط گذاشته بود كه اين شخص در مذاكرات حضور نداشته باشد.

 حضور يكي از عناصر ضدانقلاب در عكس دسته‌جمعي نمايندگان پرسپوليس و رييس باشگاه رئال‌مادريد مي‌رود كه دردسر بزرگي را براي پرسپوليسي‌ها رقم بزند.

 اين ماجرا كه با سكوت عجيب برخي خبرگزاري‌هاي رسمي جمهوري اسلامي ايران همراه شده و شائبه‌هايي را در اين خصوص به‌وجود آورده، رفته‌رفته به مساله‌اي امنيتي تبديل مي‌شود، تا جايي كه برخي نمايندگان مجلس از ارسال گزارش به وزارت اطلاعات در صورت تكميل شدن اين پرونده خبر مي‌دهند.

 رايزني براي ديدار دوستانه پرسپوليس و رئال‌مادريد از زمان مديريت رويانيان كليد خورده بود. مدير معزول پرسپوليس كه از حضور جهانشاهي مطلع بود، شرط گذاشته بود كه اين شخص در مذاكرات حضور نداشته باشد و منتقمي و حسيني، مسئول روابط بين‌الملل باشگاه، به‌عنوان نمايندگان پرسپوليس عازم اسپانيا شدند.

با تكيه بر تجربه بازي با ستارگان ميلان، قيمتي كه براي اين ديدار توافق شده بود حدود يك ميليون يورو بود، كه البته اين قيمت در نشست‌هاي بعدي منتقمي با مديران رئال افزايش چشمگيري يافت!

گفته مي‌شود رويانيان كه از حضور جهانشاهي در اين مذاكرات مطلع شده بود نسبت به آن واكنش نشان داد و خواستار حذف اين شخص مذاكرات شد.

با اين حال منتقمي با شناختي كه از جهانشاهي داشته اين مذاكرات را پيگيري كرده و در نهايت كار به عكس دسته‌جمعي و حواشي مربوط به آن كشيد.

نزديكان رويانيان مدعي‌اند شخصي كه رابط و مورد اعتماد رويانيان در اين مذاكرات، يك پرسپوليسي است كه قبلا هم در صداوسيما فعاليت داشته است.

گفته مي‌شود اين فرد نيز جهانشاهي را مي‌شناخته و از سوي مديرعامل وقت پرسپوليس مامور شده بوده تا از حضور جهانشاهي در جلسات جلوگيري كند.

پيرامون اطلاعات به‌دست آمده با محمد رويانيان تماس گرفتيم؛ او این مطالب را تاييد مي‌كند اما تاكيد مي‌كند بنا به دلايلي قصد مصاحبه ندارد.

 اخبار ورزشی -   بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------