واکنش عجیب منابع مطبوعاتی رئال مادرید به توافق با پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, توافق رئال مادرید   با پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - خودداری از تایید خبر بازی دوستانه؛
واکنش عجیب منابع مطبوعاتی رئال مادرید به توافق با پرسپولیس

منابع مطبوعاتی باشگاه رئال مادرید اسپانیا از تایید سفر و توافق با هیات اعزامی باشگاه پرسپولیس با این باشگاه اظهار بی اطلاعی کرده اند.

در پی انتشار خبر سفر مدیر عامل و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مادرید به منظور مذاکرات با مسئولان باشگاه رئال مادرید برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو باشگاه، با بخش مطبوعاتی باشگاه اسپانیایی تماس گرفته و جویای جزئیات این مساله شد.

در این مورد، منابع مطبوعاتی رئال مادرید ضمن بی اطلاعی از برگزاری مذاکرات بین دو باشگاه خاطرنشان کردند که آنها از برنامه مسئولان باشگاه در این مورد اطلاعی ندارند افزون بر اینکه نمی دانند آیا مذاکره ای صورت گرفته یا که صورت خواهد گرفت.

 منابع مذکور افزودند که به رغم برگزاری گفتگوها، تا هنگامی که توافقات احتمالی به طور رسمی امضا نشوند، باشگاه از اعلام آن خودداری می کند و فقط با امضای توافقات، این خبر در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.

 از سوی دیگر، رایزن فرهنگی و ورزشی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مادرید خاطرنشان کرد که نمایندگی کشورمان از موضوع خبر سفر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اسپانیا از طریق رسانه های ایرانی با خبر شده و تاکنون نیز با آنها تماسی نگرفته اند.

 اخبار ورزشی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------