آخرین خبر از وضعیت اسپانسر پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - آخرین خبر از وضعیت اسپانسر پرسپولیس

یکشنبه شب در وزارت ورزش با حضور جمعی از مسئولان و شخص آقای گلرخسار نشستی را برگزار کردیم. در این جلسه به نتایج خوبی هم رسیدیم که موارد مربوط به آن در حال پیگیری است.

مهدی خواجوند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت اسپانسر این باشگاه اظهار داشت:

یکشنبه شب در وزارت ورزش با حضور جمعی از مسئولان و شخص آقای گلرخسار نشستی را برگزار کردیم. در این جلسه به نتایج خوبی هم رسیدیم که موارد مربوط به آن در حال پیگیری است.

وی در ادامه درباره اقدامات باشگاه برای حل مشکل حسین ماهینی گفت: در این ارتباط هم با سازمان لیگ و هم با سازمان نظام وظیفه رایزنی و نامه‌نگاری داشته‌ایم اما هنوز از سوی نظام وظیفه پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبعاً موضع باشگاه به روال گذشته است، اینکه هیچ تخلفی از سوی ما صورت نگرفته و کلیه اقدامات قانونی و توصیه‌های سازمان نظام وظیفه عمومی و سازمان لیگ را به کار بسته‌ایم. از این رو شایسته نیست که باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها هوادار آن تاوان کوتاهی‌ها و قصورات دیگران را بدهند.

خواجه‌وند افزود: همچنین از مراجع ذیصلاح می‌خواهیم تا از این منظر به موضوع نگریسته و به باشگاه پرسپولیس که در رقابت‌های آسیایی نیز نمایندگان فوتبال ایران است، یاری برسانند. امیدواریم فرمولی طراحی شود که اجرای کامل قانون با لحاظ شدن این امر صورت بگیرد. قطعاً این امر دور از دسترس نخواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره جلسه بعدی هیئت مدیره این باشگاه گفت: زمان تعیین شده برای جلسه بعدی هیئت مدیره در هفته آینده خواهد بود و دستور جلسه مشخص می‌شود.


 اخبار ورزشی - روزنو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------