نشست مشترک سرپرست پرسپولیس، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان AFC



اخبار,اخبارورزشی,پرسپولیس


 اخبار ورزشی  - نشست مشترک سرپرست پرسپولیس، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگانAFC

سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور در سازمان لیگ و با شرکت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

نشست مشترک سرپرست پرسپولیس، مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان AFC برگزار شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز با حضور در سازمان لیگ و با شرکت نایب رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز راهی سازمان لیگ شد تا با توجه به حضور پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با شرکت مهدی تاج، غلامرضا بهروان و تعدادی از مسئولان سازمان با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا، تشکیل جلسه بدهد. در این نشست درباره مسائل مربوط به حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در این جلسه درباره مسائل و اقدامات مختلف در حوزه حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت. اخذ مجوز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مباحث اقتصادی و صنعت فوتبال نیز از موضوعات مورد گفتگو با نمایندگان AFC بود.

مسائل مربوط به آکادمی فوتبال و تیم‌های پایه، درآمدها از ناحیه حق پخش، تبلیغات محیطی و اسپانسرینگ، فروش محصولات، اقدامات اجتماعی و اقتصادی باشگاه در حوزه هواداران، بودجه و هزینه از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود که مسئولان AFC به ویژه روی بخش اقتصادی حساسیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: همچنین درباره سطح فنی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، کیفیت بازی‌ها، نگاه بلند مدت و کم کردن فاصله بین تیم‌های حاضر در بازی‌ها صحبت کردیم و نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهادها و مشورت‌هایی را برای باشگاه‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ویژه در حوزه‌های مختلف داشتند.

*تقدیر باشگاه پرسپولیس از تلاش‌های مسئولان سازمان لیگ
سرپرست باشگاه پرسپولیس در دیدار با مهدی تاج و غلامرضا بهروان، از تلاش‌های سازمان لیگ در برگزاری مناسب رقابت‌های لیگ، به ویژه دربی تقدیر و تشکر کرد.

بهروز منتقمی در جریان حضور در سازمان لیگ برای دیدار با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و قبل از حضور در جلسه در ملاقات با مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ و غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات، از تلاش‌های سازمان لیگ و عوامل آن در برگزاری هر چه بهتر رقابت‌های لیگ، به ویژه دربی بزرگ پایتخت و همچنین به جهت همکاری‌های این سازمان و کمیته‌های زیر مجموعه آن مانند کمیته فرهنگی با باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.


 اخبار ورزشی  - فارس
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------