حال قلعه نوعی خوش نیست



اخبار,اخبارورزشی, جواد زرینچه

 

 اخبار ورزشی  -  جواد زرینچه :
حال قلعه نوعی خوش نیست

 امیر قلعه‌نوعی روزهای دشواری را سپری می‌کند. سرمربی استقلال پس از شکست در دربی ٧٩ پایتخت انتقادهای متعددی را تحمل کرده و حتی شایعه‌هایی مبنی بر برکناری او در صورت عدم نتیجه‌گیری مقابل ذوب‌آهن در جام‌حذفی هم شنیده می‌شود. در چنین شرایطی  قلعه‌نوعی خوب می‌داند کنار رفتن از جام حذفی جو بسیار سنگین‌تری را برایش ایجاد می‌کند.

برای این‌که از حال و روز این روزهای  قلعه‌نوعی بیشتر بدانیم، با جواد زرینچه همکلام شدیم.


افتخارات امیر را یادشان رفته
دستیار اول قلعه‌نوعی درباره انتقادهایی که پس از دربی به سرمربی استقلال می‌شود، به «شهروند» می‌گوید: «در چند روز گذشته خیلی‌ها بی‌محابا به امیر تاختند و برخی افراد حرف‌هایی زدند که اصلا جایز نبود. متاسفانه ما ایرانی‌ها خیلی زود همه چیز را فراموش می‌کنیم. انگار همه یادشان رفته قلعه‌نوعی چه افتخاراتی در گذشته به دست آورده است. نمی‌دانم این همه تندروی برای چیست. باور کنید  قلعه‌نوعی اصلا شرایط روحی خوبی ندارد. او از هرکسی که انتقاد می‌کند، ناراحت‎تر است. برای هر مربی باختن در دربی سنگین تمام می‌شود اما واقعا برخی حرف‌ها تحملش سخت است. به نظرم باید صبر کرد. اگر قرار بود با یک باخت همه چیز تغییر کند که هر هفته باید چند مربی جایشان عوض می‌شد.»


با ما مشورت می‌کند
انتقاد اصلی که این روزها به  قلعه‌نوعی می‌شود این است که او از دستیارانش کمک نمی‌گیرد. زرینچه اما موافق این مسأله نیست:  «برخی دنبال آن هستند تا وجهه  قلعه‌نوعی را خراب کنند. اگر قرار بود او با کسی مشورت نکند پس دلیلی نداشت دستیار انتخاب کند. این‌ صحبت‌ها برای تخریب استقلال مطرح می‌شود و من به هیچ عنوان آن را قبول ندارم. اگر من دستیارش هستم که چنین موردی را رد می‌کنم.»


رئال و بارسا هم افت می‌کنند
با مربی استقلال ناکامی‌های استقلال از ابتدای فصل را مرور کردیم که اینطور پاسخ داد: «شما اگر سرمربی بزرگترین تیم‌های دنیا هم باشید، ممکن است چنین اتفاقاتی برایتان رخ دهد. رئال مادرید، بارسلونا و... هم دوران افت دارند اما می‌بینید که تا جای ممکن از سرمربی این تیم‌ها حمایت می‌شود و اجازه می‌دهند نهایت توانش را بگذارد و اگر باز هم نتوانست برکنارش می‌کنند.»


لحظه‌شماری برای دربی حذفی
زرینچه با اشاره به بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن تأکید می‌کند:  «بازی سختی در اصفهان داریم. ذوب‌آهن تیم قدرتمندی است و در هفته‌های اخیر نیز با رسیدن به هماهنگی ایده‌آل توانسته نتایج خوبی به دست آورد. با این حال باید نهایت توانمان را به کار بگیریم تا بتوانیم یک پیروزی باارزش به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم. شخصا برای دربی حذفی لحظه‌شماری می‌کنم چون واقعا دوست دارم در آن بازی حقانیت خود را ثابت کنیم.»


او صحبت‌هایش را اینگونه به پایان می‌برد: «از همه می‌خواهم حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را به دوران اوج خود برگردانیم. درحال حاضر استقلال فقط حمایت می‌خواهد تا شرایط روحی مناسبی به دست آورد.»

 

 اخبار ورزشی  - شهر وند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------