افشاگری بی‌سابقه علیه حسین رضازاده



اخبار,اخبار ورزشی,سعید علی حسینی

 

 اخبار ورزشی  - سعیدعلی حسینی باز هم به حرف آمد
افشاگری بی‌سابقه علیه حسین رضازاده

  سعید علی حسینی بزرگ ترین مهره سوخته تاریخ رشته وزنه برداری ایران است، وزنه برداری که اکنون به جای فکر کردن به حضور در المپیک «ریو» به مربی گری فکر می کند.

به گزارش جام جم ورزشی، سعید علی حسینی وزنه بردار سابق تیم ملی ایران و رکورددار وزنه برداری جوانان جهان در گفت و گوی مفصلی که با ایسنا انجام داده دست به افشاگری مجدد علیه حسین رضازاده زده است، کسی که به گفته خودش نگذاشت دست او به مدال طلا برسد چون نگران شکسته شدن رکوردهای خودش بود.

بخش هایی از صحبت های علی حسینی را در ادامه می خوانید:
* البته من با کسی مشکل نداشتم و آن‌ها با من مشکل داشتند و دل‌شان نمی‌خواست وزنه‌های خوب بزنم. سال 2008 که آن وزنه برداری که همه او را می شناسند نتوانست به المپیک پکن برود گفت "پسرم باید رکورد من را بشکند" در حالی که من همان موقع رکورد جوانان جهان را شکستم و کارشناسان وزنه‌برداری می‌دانستند من می‌توانم یک روزی قهرمان جهان شوم اما او که رکورددار جهان بود این را نمی‌خواست و می‌گفت پسرم باید رکورددار جهان شود. زمانی که مطرح کردم نمی‌خواهد جانشین داشته باشد بهداد سلیمی را رو کرد و از او حمایت کرد. اما گذشت زمان نشان داد از بهداد نیز نمی‌خواهد حمایت کند. زمانی هم که بهداد در برنامه تلویزیونی گفت باید تضمین دهند که او مثل من نشود، حتی برای اینکه نشان دهد حرف سعید علی‌حسینی درست نبوده و می‌خواهد ورزشکاران ایرانی قهرمان شوند بهداد را برگرداند وگرنه نمی‌گذاشت دست او هم به طلای جهان و المپیک برسد.

* من حمایت نشدم وگرنه آن زمان تصمیم دیگری می‌گرفتم. تنها با مصاحبه کردن از خودم دفاع می‌کردم. اگر آن زمان حرف گوش نمی‌کردیم مانند سال پیش که بچه‌ها کنار گذاشته شدند ما هم کنار گذاشته می‌شدیم. سال 2009 زمانی که به اردو دعوت شدم گفتم به خاطر بعضی مشکلات به اردو نمی‌آیم همان موقع افشارزاده و جلایر می‌خواستند محرومم کنم که چرا مثلا به اردو نمی‌آیم و مثل سرباز خدمت نمی‌کنم، من هم آمدم و مثل یک سرباز خدمت کردم که نتیجه‌اش را هم دیدید، هرچند تمام مردم به ویژه مردم اردبیل اطلاع دارند میان من و رضازاده چه کسی حق دارد. در اردبیل اسم رضازاده که می‌آید خیلی ها از من یاد می‌کنند که آن کار را در حقم کرد.

* من در 20 سالگی 215 و 260 کیلوگرم را بالا سر می‌بردم و الان می‌بینید با چه وزنه‌هایی قهرمان می‌شوند. مردمی که آن موقع سر تمرین‌ها می‌آمدند و وزنه زدن من را می‌دیدند و حتی می‌گفتند یکی هست که می‌خواهد قهرمان شود اما خوشبختانه یا متاسفانه آن آقا جلویش را گرفت و نگذاشت پیشرفت کند، مردم آن سعید علی‌حسینی را به خاطر دارند.

*با کوروش باقری، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال،‌ سعید محمد پور و سجاد انوشیروانی در ارتباط هستم، اما مسئولان سراغ بهداد را نمی گیرند چه برسد به من که دیگر وزنه نمی زنم و از عرصه رقابت دور هستم.

* چون دیدگاه مذهبی دارم بنابراین با کسی مشکلی ندارم . اما می گویم اگر اشتباه کردند و حداقل اشتباه خود را نگفتند، سنگ اندازی هم نمی کردند. رضازاده برای این که رئیس شود گفت سعید علی حسینی هیچ مشکلی ندارد پس از آن که برای ریاست فدراسیون انتخاب شد زیر آب من را زد و سنگ اندازی کرد. در کل با کسی مشکلی ندارم الان هم اگر از کادر فنی انتقاد می کنم برای این است که نتیجه موثری نگرفته اند.

 

بهداد سلیمی را باید مدیریت می کردند تا به موقع به اوج برسد. نباید اجازه می دادند کیانوش مفت طلا بازیهای آسیایی را از دست بدهد. از طرفی کوروش باقری وزنه برداری چون بهادر مولایی، سعید محمد پور، علیرضا سلیمانی و علیرضا دهقان را معرفی کرد. بهمن زارع چه کاری انجام داد. درست است که به خاطر حمایت نکردن از من با او مشکل دارم اما این بحث ها را از لحاظ ورزشی مطرح می کنم. اگر بحث مالی را مطرح می‌کنند که رضا زاده اگر بخواهد 100 تا اسپانسر می تواند بیاورد مانند زمان کوروش باقری اسپانسر ها اردوهایی را در کردستان و بروجرد برگزار می کردند بنابراین رضازاده اگر بخواهد می تواند مشکلات مالی را حل کند.

* من در وزنه برداری بوده ام بنابراین دلم می خواهد باز هم در آن فعالیت داشته باشم اما به شرایط بستگی دارد و وقتی کسی تو را نخواهد چه فایده ای دارد که تو وزنه برداری را بخواهی؟


  اخبار ورزشی  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------