صادقیان رفتنی شد؛ رضایتنامه ام را بدهید، پیشنهاد خارجی دارم



اخبار,اخبارورزشی, پیام صادقیان


 اخبار ورزشی  - لوکا و پیام مدیر برنامه مشترک دارند؛
صادقیان رفتنی شد؛ رضایتنامه ام را بدهید، پیشنهاد خارجی دارم

بازیکن جنجالی پرسپولیس طی یکی، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندرکاران باشگاه درخواست کرده که هر چه زودتر رضایتنامه او را بدهند تا به یک تیم خارجی برود.

 ما در همین ابتدا کمال امتنان را از باشگاه‌های متمول خارجی داریم که به بازیکن ایرانی با 3 بازی فیکس در ترکیب پرسپولیس پیشنهاد می‌دهند و او را هوایی می‌کنند!

 از آن رو که نوشتن از پیشنهادات مختلف برخی بازیکنان برای ما خبرنگاران واجب‌تر از نان شب است و با عنایت به اینکه معمولاً این گونه اخبار با استقبال خوانندگان روبه‌رو می‌شود به سمع و نظرتان می‌رسانیم؛ پیام صادقیان بازیکن جوان پرسپولیس که در نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم اغلب مسابقات تیمش را به دلیل محرومیت و مصدومیت از پای گیرنده‌های تلویزیونی تماشا کرد، حالا مدعی شده پیشنهاد خارجی دارد!

باور کنید شوخی نمی‌کنیم! صادقیان طی یکی، دو روز گذشته در تماس با دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس درخواست کرده که هر چه زودتر رضایتنامه او را بدهند تا به یک تیم خارجی برود.

 از قرار معلوم مدیر برنامه‌های پیام صادقیان که ید طولایی در فرستادن بازیکنان ایرانی به لیگ‌های حاشیه خلیج‌فارس دارد، به او پیشنهاد داده تا به هر شکل ممکن رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد!

بر همین اساس ستاره جوان پرسپولیس خواهان دریافت رضایتنامه‌اش شده تا با رقمی وسوسه‌انگیز به تیم‌های عربی برود.

 البته شنیدیم حمید درخشان سرمربی پرسپولیس به شدت با جدایی پیام صادقیان مخالفت کرده و به دست‌اندرکاران باشگاه گفته که به هیچ وجه رضایتنامه‌ ستاره‌اش را صادر نکنند و ...

با این وجود اگر دیدید یا شنیدید که پیام صادقیان از روز دوشنبه هفته آینده در تمرینات پرسپولیس حاضر نشد یا حاضر شد و خمیازه کشید - البته این دومی را شوخی کردیم! - چندان تعجب نکنید زیرا پرسپولیس مشکل مالی دارد و پیشنهادی نقد و نان و آب‌دار هم از آن سوی آب‌ها رسیده است.


* صادقیان در الشحانیه قطر؟!
شاید ندانید اما پیام صادقیان مدیر برنامه‌ای دارد که بر حسب اتفاق - درست خواندید بر حسب اتفاق! - با مدیر برنامه‌های لوکا بوناچیچ یکی است!


همین طور بر حسب اتفاق لوکا بوناچیچ هم در حال حاضر سرمربی تیم الشحانیه قطر است که دو بازیکن ایرانی به نام‌های مسعود شجاعی و مهرداد پولادی دارد و باز بر حسب اتفاق (!) شنیدیم این مربی کروات به توصیه مدیر برنامه‌هایش به دنبال یک بازیکن ایرانی دیگر است.

دوباره بر حسب اتفاق شنیده می‌شود این بازیکن ایرانی مدنظر لوکا بوناچیچ نامش پیام صادقیان است و ... بس است یا باز هم ادامه بدهیم؟!

 اخبار ورزشی  - خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------