واکنش عابدینی به ابهام مالی فدراسیون



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

 

 اخبار ورزشی  - عابدینی:نه من اعضای کمیته را دور زدم نه کفاشیان مرا/فدراسیون 350هزار دلار به ملی پوشان بدهکار است

  امیر عابدینی عضو اثرگذار مجمع فوتبال می گوید دوستانش در کمیته رفع ابهام مالی را دور نزده و فقط از فوتبال دفاع کرده تا مظلومیتش قربانی نشود.

 می گویند امیر عابدینی دوستانش در کمیته بررسی مالی فدراسیون دور زده است . می گویند او خودش از سوی کفاشیان دور خورده است و می گویند قرار نیست پست کمیته فنی و توسعه را به این مدیر بدهند. فارغ از این ابهام ها او دوباره ناجی کفاشیان شد و در مجمع 6 دی نگذاشت کفاشیان زیر فشار برود.

 

او در این باره با خبرآنلاین سخن گفته است. اما ایا او دوستانش در کمیته را دور زده است؟ عابدینی می گوید:« می دانم بعضی از دوستان از من دلخورند اما من ضعیف کشی نمی کنم و سر مظلوم را نمی برم. اصلا قرار ما این نبود که دوستان مجمع را تبدیل کنند به یک مناظره تلویزیونی . ما کل اسناد سال 92 و 93 را بررسی کردیم. ایراد دیدیم اما فساد ندیدیم. ما مشکلاتی که دیدیم را باید بررسی دقیق تر می کردیم و پیشنهاد مجمع 3 ماه بعد هم از دل نظرات خود ما  در آمد.»

آیا او پیشنهاد کمیته فنی و توسعه را داشته و کفاشیان به خاطر مخالفت وزارت ورزش زیرش زده؟ عابدینی می گوید:«نه این صحت ندارد. من چرا باید کمیته ای را در دست بگیرم که خودم رویش ایراد گرفتم و گفتم اساسنامه ندارد و یکی از مواردی است که باید در مجمع آینده تکلیفش مشخص شود.

 

بعد هم کمیته ای که یک تیمش را به مدیری دیگر داده اند ، برای تیم های پایه اش مربی گذاشتند ، تیم بزرگسالانش هم مربی دارد ، چه جذابیتی دارد؟ برای امور توسعه ای هم به عنوان مشاور کمک می کنم نیاز به حکم ندارد. تمام تلاشم را می کنم که اوضاع فدراسیون این قدر خوب باشد که نیاز به این 8 میلیارد تومانی که وزارت ورزش می دهد نداشته باشد تا ناچار به پذیرش این همه نقطه نظر درون سازمانی هم نداشته باشد. البته نه نظراتی که در چارچوب اختیارات وزارتی است ، سایر نکات را می گویم.»

او درباره یک نکته کلیدی دیگر هم در این گفت و گو سخن گفت ؛ ماجرای دلخوری ملی پوشان از پاداش های شان:«ما به ملی پوشان بدهکاریم. این رقم هم رقم درشتی است. بازیکنان حق دارند دلخور باشند ما باید 370 هزار دلار به انها پاداش بدهیم اما فیفا هنوز این پول را نداده است. یعنی امکان انتقالش نبوده است.

 

البته فدراسیون باید این پول را قرض می گرفت اما حتی دست سازمان لیگ هم خالی بود. کاش وزارت ورزش این پول را به فدراسیون کمک می کرد تا بچه ها با خاطری جمع به بازی های جام ملتهای آسیا می رفتند. ولی این دین به عهده فدراسیون است و ملی پوشان می دانند که پول شان دیده می شود.»


 اخبار  ورزشی  - خبر آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------