مهمترین کرسی ورزشی بین المللی ایران قربانی اختلافات حسین رضازاده



اخبار,اخبار ورزشی, وزنه برداری

 

 اخبار  ورزشی  -  مهمترین کرسی ورزشی بین المللی ایران قربانی اختلافات حسین رضازاده

 سرانجام فدراسیون وزنه برداری ایران در آخرین روزهای مدیریتی حسین رضازاده توانست مهمترین کرسی ورزشی اجرایی بین المللی را از کشورمان بگیرد.

به گزارش   خبرآنلاین ؛ آنچه سه شنبه ای که گذشت در قطر رخ داد پایانی بود بر بیش از 5 سال تلاش فدراسیون حسین رضازاده برای گرفتن مهمترین کرسی اجرایی ورزش ایران در نهادهای بین المللی ورزش دنیا. حالا دیگر علی مرادی نه تنها دبیرکل که صاحب کرسی آسیایی نیست تا حسین رضازاده که خود تا هفته دیگر ققربانی قانون دو شغله ها می شود و باید از فدراسیون برود ، شادمانه بگوید توانسته به خواست تاماش آیان علی مرادی را از کرسی اجرایی اش پایین بکشد.

علی مرادی قهرمان پیشین وزنه برداری آسیا که تحول در وزنه برداری ایران از دوره مدیریت او آغاز شد ، سالهاست که پنجه در پنجه پدرخوانده وزنه برداری دنیا یعنی تاماش آیان انداخته است. او در همه این سال ها سعی می کرد تا مانع از باجدهی وزنه برداری ایران به مافیای جهانی وزنه برداری دنیا شود اما مقابله با این جریان عواقب سنگینی هم به همراه داشت. اتفاقات کلی که ناگهان به نام ورزشکاران ایرانی در می آمد و ...

حسین رضازاده اما همیشه مشی خلاف جهتی داشته و همیشه سعی کرده با فدراسیون جهانی در یک مسیر باشد. او در همه این سالها سعی داشته اختلافاتش با مرادی را هم نمایان کند. عدم حمایت فدراسیون ملی ایران از مرادی سرانجام اثربخش شد و ایران مهمترین کرسی اجرایی اش در ورزش آسیا را هم از دست داد و حالا دیگر هیچ سمت اجرایی مهمی در ورزش دنیا ندارد!


 اخبار ورزشی  -  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------