رقابت 2 زن در فوتبال ایران +عکس



  اخبار ورزشی  -  رقابت 2 زن در فوتبال ایران +عکس

  رقابت همیشه خوب است اما به شرطی که سالم و بر اساس اصول جوانمردانه باشد.

به گزارش جام جم ورزشی ، مهناز امیرشقاقی و مریم ایراندوست در فوتبال بانوان ایران چهره های شناخته شده ای هستند. هر دو مربیان با تجربه ای در عرصه فوتبال بانوان هستند. این دو با کوهی از تجربه همیشه آماده مربی گری در تیم های مختلف بوده اند اما تغییر شرایط در فوتبال بانوان این دو را مقابل هم قرار داده است. ماجرا از وقتی شروع شد که فریده شجاعی نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال در امور بانوان بنا به دلایلی مهناز امیرشقاقی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان ایران انتخاب کرد.

 

این انتخاب انتقادات زیادی به همراه داشت و حتی گفته می شد امیرشقاقی به دلیل داشتن رابطه خوب با شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به نیمکت تیم ملی بانوان رسیده است. ایراندوست پس از اینکه از تیم ملی فوتبال استعفا داد حضور امیرشقاقی را بر مسند فوتبال بانوان غیر عادی می داند.

 

به هر حال امیرشقاقی و ایراندوست که به ترتیب سرمربی کنونی و سابق تیم ملی بانوان هستند این روزها به بزرگ ترین منتقدان یکدیگر تبدیل شده اند و در این میان معلوم نیست چرا فریده شجاعی رفت، چرا فرهادیزاد نپذیرفت جانشین او باشد و چرا الهه عرب عامری در نهایت این سمت را گرفت و از آن مهم تر امیرشقاقی چگونه سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان شد. اکنون امیرشقاقی و مظفر دو قطب مخالف فوتبال بانوان هستند. البته در این میان فعلا ایراندوست حرف های بیشتری برای گفتن دارد این در حالی است که امیرشقاقی جواب اظهارات اخیر ایراندوست در رابطه با اینکه چگونه به تیم ملی رسیده است را نداده.

هنوز توضیح کافی در این رابطه وجود ندارد اما در حالی که ورزش بانوان با کمبود و کاستی های متعددی روبرو است قرار گرفتن دو چهره مطرح فوتبال بانوان می تواند به ضرر فوتسال و فوتبال بانوان باشد به خصوص اینکه تیم ملی فوتبال بانوان ایران رقابت های مقدماتی المپیک را در پیش رو دارد و اسفند ماه جهت شرکت در این رقابت ها باید به کشور لائوس برود.

 
مهناز امیرشقاقی:

اخبار,اخبارورزشی,فوتبال بانوان ایران


مریم ایراندوست:
اخبار,اخبارورزشی,فوتبال بانوان ایران

 

 اخبار ورزشی  -  جام  جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------