پاسخ سردار کمالی به نامه اعتراض آمیز بسیجیان درباره سربازان تیم ملی: این مساله چه ربطی به بسیج دانشگاه امام صادق دارد



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی فوتبال ایران


 اخبار ورزشی  -  مشکل پولادی قراردادش با باشگاه قطری است / آنها بخشیده نشده اند؛
پاسخ سردار کمالی به نامه اعتراض آمیز بسیجیان درباره سربازان تیم ملی

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: «پولادی و رفیعی در صورت قهرمانی در جام ملت ها هم شامل قانون سرباز قهرمان نمی شوند.»

سردار موسی کمالی در رابطه با انتقاد بسیج دانشگاه امام صادق (ع) از صدور مجوز سربازان برای جام ملت های آسیا اظهار داشت:‌ «نمی دانم این مساله چه ربطی به بسیج دانشگاه امام صادق (ع) دارد که بخواهد اصلا در این باره اظهارنظر کند. اینها یکسری بحث های عامیانه است که برخی دائما آن را مطرح می کنند. فکر می کنم یکسری افراد عادت کرده اند درباره هر موضوعی که به آنها ارتباطی ندارد هم ورود کنند.»

 وی ادامه داد: «به هر حال ستاد کل نیروهای مسلح تشخیص داده که این بازیکنان برای دفاع از حیثیت و نام ایران به این مسابقات بروند. اینها سرباز هستند و وظیفه شان را انجام می دهند و وقتی هم که برگشتند،‌ به خاطر تخلفاتی که انجام دادند، مجازات خواهند شد. به هیچ وجه این بازیکنان بخشیده نشدند و این اتفاق در آینده هم نخواهد افتاد. حتی به آنها تخفیف هم نمی دهیم زیرا باید مجازات شوند.»

 جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: «این صحبت ها مثل این است که یک سرباز در ستاد کل نیروهای مسلح تخلفی انجام دهد و ما دیگر او را زندانی کنیم و کنار بگذاریم. اینطور نیست، بلکه باید تکلیفش را انجام دهد و در کنارش مجازات شود. مطمئن باشید زمانی که این بازیکنان از این مسابقات که نهایتا 17،‌ 18 روز طول می کشد برگردند، مجازات می شوند.»

سردار کمالی در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمانی ایران ممکن است پولادی و رفیعی شامل قانون سرباز قهرمان شوند؟، تاکید کرد:‌ «آن قانون برای قهرمانان بازی های آسیایی است و ربطی به این رقابت ها ندارد. همانطور که گفتم به هیچ وجه این بازیکنان را نمی بخشیم.»

 وی در رابطه با اینکه وضعیت پولادی در صورت عدم بازگشت به ایران چه می شود، گفت:‌ «پولادی هم در رسانه ها و هم از طریق مسئولان فدراسیون عذرخواهی کرده است. او به ما گفت که قراردادی با باشگاه قطری دارد که در صورت رها کردن آن برایش دردسر ایجاد می شود. پولادی به ما تعهد داده که پس از پایان قراردادش با تیم قطری به ایران بیاید و سربازی اش را بگذارند. او اصلا مشکلی با رفتن به سربازی ندارد و فقط مشکلش قراردادی است که با باشگاه قطری دارد.»

سردار کمالی در خصوص احتمال صدور مجوز برای حضور سربازان در لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد:‌ «فعلا نه تقاضایی در این باره صورت گرفته و نه تصمیم گیری شده است. در ماجرای صدور مجوز برای ملی پوشان وزیر ورزش به ما نامه زد و همچنین بازیکنان عذرخواهی کردند و به خاطر منافع ملی مجوز را صادر کردیم.»

 وی در پایان در پاسخ به این سوال که در صورت عذرخواهی سایر بازیکنان و نامه وزیر برای لیگ قهرمانان آسیا هم مجوز صادر می کنید؟، گفت:‌ «احتمالا در صورتی که وزیر ورزش از ما درخواست کند و این بازیکنان نیز عذرخواهی کنند،‌ این مجوز هم صادر می شود اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.»

 اخبار ورزشی -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------