اظهارات تند مهدی رحمتی درباره سرمربی و سرپرست استقلال/پاسخ ماجدی به اظهارات او



اخبار,اخبار ورزشی, سیدمهدی رحمتی


 اخبار ورزشی  -  من اهل چاپلوسی جلوی قلعه نویی نیستم / یادت هست در دفتر کاشانی چه می‌گفتی؟!
اظهارات تند مهدی رحمتی درباره سرمربی و سرپرست استقلال

دروازه بان تیم فوتبال پیکان گفت: «با توجه به اتفاقاتی که منجر شد من مجبور به ترک استقلال شوم صلاح نمی‌بینم با آدمی که مرا از تیمم طرد کرد و دلخوری دارم رودررو شوم.»

سیدمهدی رحمتی پس از جدایی از استقلال دو مصاحبه انجام داد که بازتاب وسیعی پیدا کرد و پس از آن سکوت اختیار کرد تا اینکه با اطلاع از مصاحبه سرپرست استقلال بالاخره سکوتش را شکست.


میرشاد ماجدی اظهار داشته: «وقتی رحمتی به من سلام می‌کند نباید پاسخ سلامش را بدهم؟ اینکه او سعی می‌کند با سرمربی استقلال روبه‌رو نشود به شرایط امروز فوتبال بازمی‌گردد چون معتقدم حرمت استاد و شاگرد در هر زمان باید حفظ شود.»

رحمتی در واکنش به صحبت‌های میرشاد ماجدی گفت: «آقامیرشاد دو بار چنین مصاحبه‌هایی انجام داد و به احترام کسوت حرفی نزدم و این مصاحبه طعنه‌آمیز ایشان برای سومین بار است، پس اگر سکوت کنم این تصور به وجود می‌آید که حتماً حق با ایشان است.»

 وی افزود: «باید صادقانه و شفاف عرض کنم آقای ماجدی! من اهل ظاهرسازی نیستم که با دیدن امیر قلعه نویی بدوم و چاپلوسی کنم بعد بروم پشت سرش حرف رکیک بزنم. با توجه به اتفاقاتی که در پایان لیگ سیزدهم افتاد و منجر شد من مجبور به ترک استقلال شوم صلاح نمی‌بینم با آدمی که مرا از تیمم طرد کرد و دلخوری دارم رودررو شوم چون دو راه مقابلم قرار می‌گیرد یا باید چاپلوسی کنم که در ذاتم نیست یا سلام ‌و علیک نکنم که در شخصیتم نیست. پس یکدیگر را نبینیم بهتر است و این قضیه ارتباطی به جنابعالی ندارد.»

رحمتی ادامه داد:‌ «آقای ماجدی من مثل شما نیستم! مثال و نشانی می‌خواهید؟ خب عرض می‌کنم. اگر شما یادتان نیست بنده یادآوری می‌کنم که یادتان بیاید. پس از پایان فصل قبل به همراه عباس‌آقا (!) به دفتر آقای حبیب کاشانی رفتید و در حضور آقای ابوالفضل بختیاری چه حرف‌هایی درباره قلعه نویی به زبان آوردید.»

دروازه بان سابق استقلال همچنین گفت: «آقای ماجدی! من نان به نرخ روز خور نیستم که بابت بودن یا ماندن هر کاری بکنم کمااینکه ملاحظه فرمودید وقتی دیدم با شخصیتم بازی می‌شود علی‌رغم اشتیاق فراوان به ادامه حضور در استقلال رفتم تا مثل برخی مجبور به التماس و چاپلوسی نباشم.»

رحمتی در پایان گفت: «آقای ماجدی درست نیست برای خودشیرینی اینچنین بخواهی مرا مورد اتهام قرار دهی. یادت باشد تا همین دو هفته قبل سر چه موضوعی مدام با من تماس می‌گرفتی و چه صحبت‌هایی انجام می‌دادیم. آدم نباید این‌قدر فراموشکار باشد، آماده شنیدن نقطه‌نظرات جدید شما برای عرض پاسخ مفصل‌تر هستم! من همیشه سرم بالاست چون خدا بالای سرم است.»

 

                                  ...................................................

 

 آفرین و صد آفرین بر او!
پاسخ ماجدی به اظهارات تند مهدی رحمتی

سرپرست تیم استقلال گفت: «خوشحالم دروازه بان پیکان، حرف هایم درباره احترام در فوتبال را تایید کرد.»

میرشاد ماجدی درباره اینکه مهدی رحمتی به اظهارات وی پاسخ داده و صفاتی را به سرپرست آبی ها نسبت داده است عنوان کرد: «من در یک جمله همه حرف هایم را زدم و گفتم آفرین آقای رحمتی. حالا هم می گویم آفرین و صد آفرین و هزار و سیصد آفرین بر دروازه بان پیکان.»
 
وی افزود: «هیچ حرف دیگری درباره این مساله و ایشان ندارم. فقط خوشحالم چند ساعت پس از صحبت هایی که درباره احترام به پیشکسوت در فوتبال انجام دادم دروازه بان پیکان حرف هایم را تایید کرد.»

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی,کاپ
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------