مصاحبه عجیب و تند ستاره فوتبال ایران با سایت قطری علیه کی روش



اخبار,اخبار ورزشی,مجتبی جباری


در آستانه بازی امروز تیم ملی؛
مصاحبه عجیب و تند ستاره فوتبال ایران با سایت قطری علیه کی روش

هافبک ایرانی تیم الاهلی قطر گفت: «بدترین نتیجه گیری ایران در جام جهانی رقم خورد. من شخصا سه سال با کی روش کار کردم اما هرگز نکته جدید فنی از او یاد نگرفتم!»

 مجتبی جباری در گفتگوی تفصیلی با خبرنگاران سایت قطری الکاس، درباره خداحافظی اش از تیم ملی، حضور تیم ایران در جام ملت های آسیا و همچنین دیدگاه هایش درباره کارلوس کی روش صحبت هایی انجام داده است.

نکته عجیب مصاحبه انتشار آن در شب بازی ایران با قطر در جام ملت های آسیا است. جباری در این مصاحبه مواضع تندی علیه سرمربی تیم ملی گرفته است.

وی درباره اینکه چه پیش بینی از حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا دارد عنوان کرد: «تیم ایران در بازی نخست مقابل بحرین به پیروزی رسید. اما فکر نمی کنم تیم ملی بتواند در جام ملت ها قهرمان شود. ما همیشه برای قهرمانی پا به این مسابقات گذاشته ایم اما در سال های اخیر در مراحل حذفی به مشکل می خوریم. تیم ایران از سال 1976 میلادی قهرمانی در این مسابقات را کسب نکرده است.»

جباری درباره اینکه چه تیم هایی از گروه ایران به مرحله بعد صعود می کنند گفت: «به نظر من ایران و امارات از این گروه صعود می کنند. شکست قطر در بازی نخست، تاثیر منفی زیادی بر این تیم گذاشته است.»

وی درباره اینکه از نظرش چه تیمی قهرمان جام ملت های آسیا می شود اظهار داشت: «من ژاپن و کره را بخت اول قهرمانی می دانم چون تا اینجای مسابقات قدرت خود را نشان داده اند. هر چند در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست اما من کره و ژاپن را بخت اول قهرمانی می دانم.»

 جباری درباره خداحافظی ناگهانی خود از تیم ملی بیان داشت: «من در آن مقطع این تصمیم را گرفتم تا بیشتر توجهم را به الاهلی معطوف کنم. این تصمیم را پس از مدت ها تفکر گرفتم. در فوتبال ایران استعدادهای زیادی وجود دارند و حالا زمان این است به آنها فرصت داده شود تا خودشان را نشان بدهند. از سوی دیگر، من در صورت حضور در تیم ملی فرصت کافی برای استراحت را پیدا نمی کردم و این شرایط جالبی نبود.»

وی درباره کارلوس کی روش گفت: «کی روش بدون تردید نام بزرگی در عرصه ملی است اما هیچ چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرد. او بر استفاده از بازیکنان قدیمی تاکید دارد و به بازیکنان جوان نگاه نمی کند. در ایران استعدادهای زیادی وجود دارند و در همه لیگ های ایران بازیکنانی بازی می کنند که می توانند در آینده ستاره شوند. آنها فقط به حمایت و توجه نیاز دارند. من شخصا سه سال با کی روش کار کردم اما هرگز نکته جدید فنی از او یاد نگرفتم!»

 جباری در ادامه گفت: «همه شاهد بازی های ضعیف تیم ملی ایران در جام جهانی بودند. ما در این بازی ها فقط یک شیوه تدافعی از تیم ایران دیدیم تا بدترین نتیجه گیری ایران در جام جهانی رقم بخورد. هر چند من در کشور قطر می بینم که جوانان مورد توجه قرار دارند تا آینده تیم ملی این کشور را بسازند.»

 اخبار ورزشی -   کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------