پیش بینی جالب شبکه معتبر فاکس از فینال جام ملت ها



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

 

کارشناس‌های شبکه استرالیایی گفتند که در نیمه نهایی جام ملت های آسیا استرالیا به ژاپن رسید و ایران به کره‌جنوبی.

 شبکه معتبر فاکس 4 استرالیا، دیروز پس از صعود ژاپن و عراق به مرحله بعد، به تحلیل رقابت‌های پیش‌رو پرداخت و ایران را فینالیست رقابت‌ها دانست.

در حالی که پیش از شروع رقابت‌ها، خیلی از کارشناس‌ها ایران را شانس چهارم قهرمانی در جام ملت‌ها می‌دانستند، دیروز کارشناس‌های شبکه فاکس 4 از صعود قطعی تیم‌ملی به فینال حرف زدند. چند کارشناس در این برنامه حضور داشتند و تحلیل‌های خود را به اشتراک گذاشتند و تمام آنها از قدرت پنهان ایران حرف زدند.

در بخشی از برنامه که مجری اصلی روبه‌روی مانیتور اصلی ایستاده بود و جدول رقابت‌ها مقابلش نمایان بود، از کارشناس‌ها درباره نتایج تیم‌ها پرسید‌؛ ابتدا بازی ازبکستان و کره‌جنوبی.

کارشناس‌ها کره را برنده دانستند و سپس گفتند ایران، عراق را شکست می‌دهد. آنها سپس به سراغ سوی دیگر جدول رفتند و از بین ژاپن و امارات، چشم‌بادامی‌ها را برنده دانستند. همچنین گفتند استرالیا برنده بازی با چین می‌شود.

بدین ترتیب استرالیا به ژاپن رسید و ایران به کره‌جنوبی. کارشناس‌های فاکس اعتقاد داشتند که ایران برنده بازی با کره‌جنوبی می‌شود و یک پای فینال خواهد بود.

 در سوی دیگر هم ژاپن برنده بازی با استرالیا خوانده شد تا فینال بین ایران و ژاپن برگزار شود. کارشناس‌های فاکس اعتقاد داشتند تیم کارلوس کی روش در فینال به ژاپن می‌بازد و چشم بادامی‌ها دوباره قهرمان جام ملت‌ها خواهند شد.

 اخبار ورزشی  -  خبر ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------