آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

اظهار نظر درخشان درباره کی روش



اخبار,اخبار ورزشی,سرمربی تیم پرسپولیس

 
کی روش نه نگوید و برود / آقای فردوسی پور امروز هم باید برای کی روش کلاه از سر برداریم؟

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «چطور روزی برای یک سرمربی ایرانی مطبوعات تیتر زدند که نه نگو و برو، حالا برای یک مربی خارجی کسی چنین حرفی را نمی زند؟»

 حمید درخشان درباره حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا پس از شکست مقابل عراق عنوان کرد: «قبل از هر چیز باید از بچه ها تشکر کنم که در این 4 بازی غیرت کردند و تعصب شان را نشان دادند. اگر در این 4 بازی ما گل زدیم و مقابل عراق گل خوردیم و جبران کردیم به دلیل تعصب بازیکنان بود.»

وی ادامه داد: «متاسفانه همانطور که پیش بینی می کردیم گرفتار شدیم و بی تدبیری در فاز حمله تیم ملی را دچار مشکل کرد. ضعیف ترین تیمی که در جام ملت های آسیا ما با آن بازی کردیم عراق بود ولی کی روش پس از گذشت 4 سال از حضورش در ایران نتوانست در طراحی حمله تیمش را صاحب برنامه کند. وقتی ما توان رسیدن به گل را حتی با 10 بازیکن داشتیم چرا طراحی حمله در کارمان نداشتیم. آقای کی روش دچار اشتباه در تفکراتش شد. او وقتی دید با دفاعی که مقابل آرژانتین کردیم، حمایت شد این سبک را در تیم ملی حفظ کرد و جلوی بحرین و امارات و عراق هم رو به بازی محتاطانه و دفاعی آورد. در حالیکه آن به به و چه چه برای بازی آرژانتین بود نه بازی با تیم های عربی.»

درخشان افزود: «من  گفته بودم یک جا گیر می کنیم و این اتفاق در یک چهارم افتاد و بازی به پنالتی رسید و در نهایت شانس عراق بیشتر از ما بود. اگر روال طبیعی فوتبال طی می شد، ما باید بازی عراق را در 90 دقیقه با پیروزی پشت سرمی گذاشتیم.»

سرمربی پرسپولیس درباره انتقادات کارلوس کی روش به جان بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی پس از پایان بازی گفت: «خودمان را گول نزنیم. نباید این باخت را گردن داور انداخت. وقتی پولادی به آن شکل توی سینه گلر می رود نمی شود انتظار داشت داور چشمش را ببندد و از آن بگذرد. داور باید از بازیکن حفاظت کند. همانطور که این سمت برای حقیقی هم همین اتفاق افتاد و داور به بازیکن عراق کارت زرد داد.»

وی درباره اینکه بازیکنان تیم ملی در بسیاری از دقایق مسابقات خود در جام ملت ها عصبی به نظر می رسیدند بیان داشت: «سوال من این است که آرامش را باید چه کسانی بازیکنان می دادند؟ مربی باید این آرامش را به بازیکن می داد ولی خود کی روش در مسابقات بارها و بارها با داور و ناظران کنفدراسیون درگیری پیدا می کرد و در این شرایط نمی توانست به بازیکنان آرامش بدهد.»

 سرمربی پرسپولیس درباره اینکه پس از 4 سال از حضور کی روش در تیم ملی، چه تاثیر مثبتی بر روند این تیم قابل لمس است گفت: «این آقایی که برای فوتبال ما تصمیم می گیرد هیچ کمکی نکرده است. مربی خارجی باید تاثیرش را در کیفیت بازی تیم ملی بگذارد. دفاع کردن را همه مربیان بلدند. در خلق موقعیت و ساختار موقعیت چه تغییراتی به وجود آوردیم. دفاع کردن بخشی از فوتبال است اما زیبایی فوتبال همه به دفاع کردن نیست. امارات هم دفاع کرد هم گل زد. ژاپن دفاع نکرد و حمله کرد و روی بی دقتی بازیکنانش در پنالتی باخت. اما شکست ژاپن با باخت ایران خیلی تفاوت داشت.»

 وی درباره اینکه با این شرایط مخالف ادامه حضور کی روش در تیم ملی است اظهار داشت: «من معتقدم ماندن کی روش هیچ کمکی به فوتبال ما نمی کند. بهتر است او خودش این شرایط را درک کند و برود. چطور روزی برای یک سرمربی ایرانی مطبوعات تیتر زدند که نه نگو و برو، حالا برای یک مربی خارجی کسی چنین حرفی را نمی زند؟ امیدوارم او نه نگوید و برود.»

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات اخیر کی روش که گفته کیفیت بازی های تیم ملی از لیگ می آید و دربی هم کیفیت بالایی ندارد گفت: «کی روش باید این حرف را بزند. او می خواهد خودش را تبرئه کند و ناگزیر است این حرف ها را بزند.»

 وی ادامه داد: «کی روش باید بداند ما با مربیان داخلی تا همین مرحله صعود کردیم و جلوی کره اوت شدیم. کره ای که اعتبارش از عراق خیلی بالاتر بود. بحث دوم اینکه لیگ ما پایین تر از لیگ عراق  نیست. کی روش چرا این را نمی گوید. تازه او در تیمش این همه لژیونر دارد. ما نفر به نفر از عراق خیلی بهتر بودیم. بازیکنی بهتر بودیم. همه چیز بهتر هستیم. چرا کی روش نمی گوید خودش مقصر است؟»

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت هایی که طی ماه های اخیر از کی روش شد گفت: «زیاد نمی خواهم این بحث را باز کنم اما اعتقاد دارم این آقا را خیلی بیش از حدش بزرگ کردیم. این قدر که یک لحظه پیش خودش فکر کرد که دستیار فرگوسن نیست و خود فرگوسن است. من عادل فردوسی پور را دوست دارم اما او بود که پس از جام جهانی گفت که کلاه مان را به احترام کی روش باید از سر برداریم، آقای فردوسی پور امروز هم باید برای کی روش کلاه  از سر برداریم؟»

 درخشان درباره تغییر برنامه لیگ برتر با توجه به حذف زودهنگام تیم ملی از جام ملت های آسیا اظهار داشت: «برنامه لیگ برای چی باید تغییر کند؟ نمی شود شل کن سفت کن کنیم. به باشگاه پرسپولیس ربطی ندارد که کی روش نتوانسته تیم ملی را به فینال ببرد. ما مخالف جدی تغییر زمان بازی ذوب آهن هستیم.»

 اخبار ورزشی -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------