قلعه نویی: در گذشته برخی خودشان را استقلالی جا زدند ولی دنبال منافع مالی شان بودند



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ایران

سرمربی تیم استقلال گفت: «با حضور عنایتی و طالب لو این روحیه جنگندگی به تیم برگشته است و بچه ها تا لحظه آخر برای مردم می جنگند.»

به گزارش جام نیوز، امیر قلعه نویی درباره اینکه استقلال توانست در لحظات پایانی بازی پیکان به پیروزی برسد اظهار داشت: «یک بحثی در مربیگری به نام کوچینگ بازی است و یک مربی باید برای هر مقطع از زمان بازی برنامه داشته باشد. اینکه حرکت بازیکنان حریف چطور است. حرکت تیم خودش چطور است و در واقع بررسی دقیق اتفاقات بازی که از اهمیت بالایی برخوردار است.»

وی ادامه داد: «از نظر من بازی با پیکان یکی از بهترین بازی های ما بود. اگر چه مرفاوی دیوارهای دفاعی خوبی گذاشته بود اما در این مسابقه خوب کار کردیم. 8 کرنر زدیم. خوب پاس دادیم و ایجاد موقعیت های زیادی کردیم.»

 سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: «از همه این ها مهم تر فعل خواستن است که در استقلال به وجود آمده است. در فصل های قبل هم این اتفاق رخ می داد. الان با حضور عنایتی و طالب لو این روحیه جنگندگی به تیم برگشته است و بچه ها تا لحظه آخر برای مردم می جنگند.»

وی ادامه داد: «کادر فنی 4، 5 ماه است که یک ریال نگرفته. رضا عنایتی، میلاد نوری، وحید طالب لو، میلاد سلیمان فلاح یک ریال نگرفتند و برای مردم بازی می کنند. این استقلال را مردم دوست دارند. در گذشته اینطور نبود. برخی به استقلال می آمدند دنبال منافع مالی شان بودند و فرافکنی هم می کردند و خودشان را استقلالی جا می زدند اما وقتی دریافتی شان را می دیدیم متوجه می شدیم خیلی پول گرفته اند.»

 قلعه نویی درباره بازگشت کرار جاسم به تمرین استقلال  گفت: «ما نمی توانیم از قابلیت های کرار بگذریم چون او پتانسیل بالایی دارد و می تواند در لیگ های اروپایی بازی کند اما او آرامش ذهنی  ندارد. او در بازی با سایپا اخراج شد و دوباره به تمرین برگشت. البته کرار یک فیلم برای ما آورد که یک بازیکن در جام باشگاه های اروپا همین کار را کرد اما اخطار نگرفته است. فکر می کنم فغانی هم می توانست به کرار اخطار ندهد. با این وجود به این داور بزرگ احترام زیادی می گذارم. من هم با کرار صحبت کردم و او قول داد که دیگر از این کارها نمی کند.»


 اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------