نمی دانم منظور قلعه نویی از عمر و عاص کیست



اخبار,اخبارورزشی , بهرام افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «همچنان به قهرمانی امیدوار هستیم زیرا فاصله کمی با صدر جدول داریم.»

بهرام افشارزاده در رابطه با توقف استقلال مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:‌ «بازی خوبی نبود و شرایط جوی و باد به 2 تیم اجازه نداد تا بازی خوبی را به نمایش بگذارند. همچنین سرما نیز بازیکنان ما را اذیت کرد اما هر چه در توان داشتند،‌ گذاشتند. البته تمام این مسائل دلیلی نمی شود که تیم ما مقابل یک تیم که در جدول شرایط خوبی ندارد، متوقف شود و فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. متاسفانه با اینکه می توانستیم با پیروزی در این دیدار به صدر جدول برسیم و انتظارمان از تیم بیشتر بود، به تساوی رسیدیم. البته در کل از روند تیم راضی هستیم و الان زمان انتقاد از تیم نیست.»

 وی درباره برنامه تیمش در تعطیلات 2 هفته ای لیگ افزود: «می خواستیم اردوی یک هفته ای را در کیش برگزار کنیم اما به دلیل برگزاری چند سمینار گردشگری در این هفته هتل ها به ما جا نمی دهند. باید در روزهای آینده بررسی کنیم تا ببینیم که در کدام منطقه می توانیم یک اردو برگزار کنیم که آمادگی تیم حفظ شود.»

مدیرعامل استقلال در واکنش به انتقاداتی که از تعلیق محرومیت کرار می شود، تصریح کرد: «یادمان نرود که اصلا کرار نباید اینقدر جریمه می شد و حالا هم اگر بخششی صورت گرفته در همین راستا بوده است. من نمی توانم به رای کمیته انضباطی ورود کنم اما به آنهایی که از بازی کردن کرار انتقاد می کنند،‌ می توانم بگویم که چرا آن موقع که کرار به ناحق 2 جلسه محروم شد، سکوت کرده بودند؟ خواهش من این است که رسانه ها نیز به این بحث دامن نزنند. همین مسائل باعث شد تا کرار در بازی گسترش فولاد تمرکز نداشته باشد و خوب هم بازی نکرد. البته ما هم خیلی با او صحبت کردیم که دیگر رفتار بدی نداشته باشد.»

وی درباره تحریم نشست خبری قلعه نویی توسط خبرنگاران تبریزی به دلیل پاسخ ندادن سرمربی استقلال به سوالات گفت: «یکسری مسائل هست که واقعا آدم نمی تواند به آنها جواب بدهد. من حق را به قلعه نویی می دهم که نمی خواهد خودش و تیمش را وارد حاشیه کند اما این را هم باید بگویم که باید در مقابل رسانه ها انتقادپذیر باشیم.»

 افشارزاده در پاسخ به این سوال که شما می دانید عمروعاص که قلعه نویی از آن نام برده، چه کسی است؟،‌ افزود: «من نمی دانم این شخصی که می گویند کیست و امیدوارم که رابطه رسانه ها با استقلال بهتر شود.»

وی در خصوص مشکلات مالی این تیم و احتمال آمدن اسپانسر جدید عنوان کرد: «فعلا نمی توانم در این باره اظهارنظر کنم زیرا وضعیتمان با اسپانسر مشخص نیست. این ماجرا را امروز و فردا پیگیری می کنیم تا به زودی مشکلات مالی حل شود.»

 مدیرعامل استقلال در پایان گفت: «همچنان به قهرمانی امیدوار هستیم زیرا فاصله کمی با صدر جدول داریم. باید تا پایان لیگ با قدرت به کارمان ادامه دهیم. می توانستیم بعد از بازی با گسترش فولاد نیز صدرنشین شویم اما قسمت نشد.»

 اخبار ورزشی - کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------