ترکیب پیشنهادی به درخشان برای شروع طوفانی در آسیا



اخبار,اخبارورزشی,بازی   پرسپولیس با لخویا

ترکیب پیشنهادی برای پرسپولیس یک ترکیب دفاعی – هجومی است. پرتجمع در دفاع و برنده در حمله.

  پرسپولیس از بازی با لخویا چه می‌خواهد؟ یک امتیاز یا سه امتیاز؟ قطعا درخشان تیمش را برای برد در ورزشگاه خانگی ارنج خواهد کرد.

 پرسپولیس ابتدا باید گل نخورد و سپس دروازه حریف را باز کند. برای گل نخوردن، درخشان می‌تواند سیستم بازی پرسپولیس را تغییر بدهد. درست است که او حالا ترکیب اصلی را انتخاب کرده اما می‌تواند در طول بازی این ترکیب را تغییر داده و جای بازیکنان را عوض کند.

 ترکیب پیشنهادی برای پرسپولیس یک ترکیب دفاعی – هجومی است. پرتجمع در دفاع و برنده در حمله. درخشان می‌تواند پرسپولیس را با روش 5، 3، 2 در دفاع و 3، 5، 2 در حمله آرایش دهد.

از اومانیا به عنوان مدافع ‌آخر و نزدیک‌ترین نفر به سوشا مکانی استفاده کند. محسن بنگر را در دفاع یارکوب سمت راست قرار بدهد و رضا نورمحمدی را دفاع یارکوب سمت چپ. در این روش حمیدرضا علی‌عسگری می‌تواند مدافع – هافبک سمت چپ باشد و بابک حاتمی، مدافع هافبک سمت راست.

 این 5 مدافع پرسپولیس هستند که با توجه به حضورشان در دفاع می‌توانند انسجام خط دفاعی را بالا ببرند و سدی محکم باشند مقابل مهاجمان زهردار حریف. با توجه به پرتعداد بودن در دفاع، آنها می‌‌توانستند بازیسازی انجام بدهند و حملات پرسپولیس را از نیمه زمین خودی سازماندهی کنند.

 برای خط میانی درخشان می‌تواند از احمد نوراللهی یا مهرداد کفشگری به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند. هر یک از این دو بازیکن، با توجه به دوندگی می‌توانند در این پست موفق باشند.

محمد نوری قادر است بازوی سمت راست هافبک دفاعی باشد و فرناندو گابریل بازوی سمت چپ. این دو هم قدرت موقعیت‌سازی دارند و هم می‌توانند در هجوم به سمت دروازه لخویا موفق باشند.

 در خط حمله هم دو مهاجم حضور خواهند داشت. اولی مهاجم مکمل و دومی مهاجم هدف. امید عالیشاه می‌تواند نقش مهاجم مکمل را به خوبی اجرا کند. او ذاتا مهاجمی است که بعدها به کناره‌ها منتقل شد و همانجا ماند تا رفته رفته همه او را در قامت یک بال بشناسند.

اگر او مهاجم مکمل باشد و مهدی طارمی هم مهاجم هدف، قدرت خط حمله پرسپولیس چند برابر خواهد شد. عالیشاه وظیفه دوندگی‌ها و جنگندگی‌ها را برعهده می‌گیرد و طارمی گل زدن را.

 با این ترکیب پرسپولیس می‌تواند ابتدا دروازه خود را بسته نگه دارد و سپس از غفلت حریف استفاده کند و گل برتری را به ثمر برساند. با این ترکیب، درخشان بازیکنان تعیین‌کننده‌ای هم روی نیمکت خواهد داشت.

بازیکنانی چون هادی نوروزی، پیام صادقیان و حتی محمد عباس‌زاده که می‌توانند وارد زمین شوند و نتیجه بازی را تغییر بدهند.

 اخبارورزشی  - ایران ورزشی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------