یک نکته از کتک کاری قهرمان المپیک با نگهبان ورزشگاه



اخبار,اخبار ورزشی,  حمید سوریان

سوریان اگر در هر کشور دیگری زندگی می‌کرد، ورزشگاهی بزرگ‌تر از مجموعه ورزشی انقلاب را به نامش می‌کردند و مجسمه‌اش را می‌ساختند.

به گزارش جام نیوز، در روزهای‌ پایانی سال 93 خبری منتشر شد که نه‌تنها چرت‌مان را پاره کرد، بلکه اسباب تأسف فراوانی را فراهم ساخت.

حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک و پرافتخارترین کشتی‌گیر تمام ادوار تاریخ ایران در حال خروج از مجموعه ورزشی انقلاب بود که با ممانعت نگهبان این مجموعه روبه‌رو شد.

 طرف که ظاهرا سوریان را نشناخته بود از قهرمان دوست‌داشتنی کشتی فرنگی ایران و جهان طلب کارت عضویت در مجموعه ورزشی انقلاب کرد! هر چقدر سوریان به آن آقا توضیح داد و خودش را معرفی کرد به خرج طرف نرفت که نرفت!

حرف آقای نگهبان یک کلام بود: «خودروی شما باید اینجا توقیف شود؛ زیرا بدون اجازه وارد این مجموعه ورزشی شدید و...!» کشمکش ادامه یافت و به زد و خورد طرفین انجامید..


سوریان به کمک دوست خود از مهلکه جان سالم به در برد و با وساطت اطرافیان غائله ختم به خیر شد؛ اما این پرسش به قوت خود باقی ماند؛ آیا "حمید سوریان" برای ورود به خانه خود و مجموعه ورزشی انقلاب باید کارت عضویت داشته باشد؟ و از آن بدتر چگونه امکان دارد حراست یک مجموعه ورزشی پرافتخارترین قهرمان کشورش را به جا نیاورد؟ آیا پذیرفتنی است؟

اینکه آن دوست گرامی واقعا سوریان را می‌شناخته یا نه جای بسی تأمل دارد؛ اما آنچه ما را به نوشتن وا می‌دارد فراتر از این حرف‌ها است. سوریان یک ورزشکار معمولی نیست. او کسی است که در ایران و جهان شناخته شده است و سران نظام نیز نگاه ویژه‌ای به این ورزشکار دارند؛ کما اینکه در ملاقات اخیر ورزشکاران با مقام معظم رهبری مورد تفقد معظم له نیز قرار گرفت.

 سوریان اگر در هر کشور دیگری زندگی می‌کرد، ورزشگاهی بزرگ‌تر از مجموعه ورزشی انقلاب را به نامش می‌کردند و مجسمه‌اش را می‌ساختند؛ اما اینجا و در کشور خودش... واژه‌ای به جز تأسف پیدا نمی‌کنیم و هیچ نوشته‌ای این اتفاق تلخ را نمی‌تواند پوشش بدهد!

 گرچه سوریان از طرف دلجویی کرد و متواضعانه به ماجرا پایان داد؛ اما چه کسی قرار است از این قهرمان جهان و المپیک دلجویی کند؟ از شما چه پنهان دستمان به نوشتن نمی‌رفت؛ ولی باید می‌نوشتیم.


  اخبار ورزشی - جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------