باورنکردنی و عجیب؛ وقتی هنرپیشه استقلالی همه را به فحش کشید!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه  استقلال

عکس‌العمل‌های این هنرپیشه مشهور آنقدر دیدنی بوده که تهیه‌کننده برنامه بعدها به این هنرمند پیشنهاد داده 50 میلیون تومان بگیرد و اجازه انتشار این ویدیو را بدهد.

 حتما در جریان هستید که اخیرا یک مجموعه سی‌دی مربوط به برنامه دوربین مخفی ایرانی در بازار توزیع شده است.

این برنامه که انصافا کیفیت خوبی دارد و با نمونه‌های قبلی اصلا قابل مقایسه نیست، شامل شوخی‌های جالبی می‌شود که از آن جمله می‌توان به "زلزله در استودیو" اشاره کرد.

روال این شوخی به این ترتیب است که از یک ستاره دعوت می‌شود تا مثلا در یک برنامه تلویزیونی برای مصاحبه حاضر شود. در حین مصاحبه، استیج با یک دستگاه خاص لرزانده می‌شود و بعد مجری ادعا می‌کند مطابق اعلام مسوولان مربوطه، در تهران زلزله آمده است!

میهمان یکی از بخش‌های این شوخی اما، رفتار کاملا عجیبی داشت. این آقا که یک هنرمند استقلالی هم هست، هنگام انجام شوخی با او حسابی ترسیده و واکنش‌های زیادی داشته، اما بعد از فاش شدن اینکه مقابل دوربین مخفی بوده، نتوانسته خودش را کنترل کند. او به همه بد و بیراه گفته و با عصبانیت شدید استودیو را ترک کرده است.

 شنیده‌های ما حاکی از آن است که عکس‌العمل‌های او آنقدر دیدنی بوده که تهیه‌کننده برنامه بعدها به این هنرمند پیشنهاد داده 50 میلیون تومان بگیرد و اجازه انتشار این ویدیو را بدهد، اما او قبول نکرده است!

 اخبار ورزشی  -  بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------