هر آنچه در برنامه نود دیشب گذشت (94/01/17)



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال  ایران

اولین برنامه 90 به بررسی آخرین وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت.

به گزارش جام نیوز، برنامه 90 بعد از تعطیلی چند هفته‌ای مجددا از دوشنبه این هفته از سر گرفته شد و بحث ماندن یا جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی بیشتر زمان برنامه را به خود اختصاص داد.

سئوال برنامه هم این بود که «با توجه به شرایط موجود آیا تغییر سرمربی تیم ملی را به صلاح می‌دانید یا خیر؟» که در انتهای برنامه بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در مسابقه پیامکی برنامه این هفته شرکت کرده بودند که ۸۲ درصد مخالف تغییر سرمربی تیم ملی بودند و ۱۸ درصد هم به رفتن کارلوس کی روش رای دادند.

در ابتدای برنامه، به صورت مختصر و فشرده، بازی سوم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بازی های تیم امید و تیم فوتبال ساحلی پخش شد و همچنین گزارشی از حضور ۸۰ هزار افغانستانی در بازی تیم امید ایران با افغانستان روی آنتن رفت. فردوسی پور همچنین موفقیت در مذاکرات را به تیم هسته‌ای ایران تبریک گفت.
 
سپس از خاطرات تلخ دو خبرنگار ایرانی که هواپیمای آنها در روز 4 فرودین در کوه‌های آلپ سقوط کرد و به مقصد نرسید، یاد شد. در این بخش از برنامه کلیپی از میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی پخش شد تا یاد و خاطره این دو سفر کرده که پس از پوشش دیدار ال‌کلاسیکو در مسیر بارسلونا به دوسلدورف جان خود را از دست دادند، زنده شود.


در ادامه، علی کفاشیان که میهمان حضوری برنامه بود، به تشریح وضعیت ماندن یا جدایی کی روش از تیم ملی پرداخت و تاکید کرد که این جدایی با درخواست کی روش صورت می گیرد.


کفاشیان که بعد از جام جهانی گفته بود "ته دلش" برای تمدید قرارداد کی روش راضی نبوده است، این بار تاکید کرد که "ته دل" کی روش با ایران نیست و کی روش دیگر آن کی روش سابق نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به شوخی گفت که برای تمدید قرارداد کی روش از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کمک می‌گیرد. او در ادامه تاکید کرد که خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی را قبول ندارد. کفاشیان پس از پایان مصاحبه‌اش علاقه داشت در استودیو بماند و کار کارشناسی داوری را هم انجام دهد.

 جواد نکونام کاپیتان تیم ملی هم روی خط برنامه 90 آمد و در بخشی از صحبت هایش با بیان اینکه یک باره تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت، گفت: «خود آقای کفاشیان می داند که از داخل فدراسیون هم به تیم ملی لطمه می زدند.»

پخش مسابقات لیگ برتر و همچنین بررسی عملکرد داوران هم در برنامه این هفته صورت گرفت. کارشناس داوری این برنامه معتقد بود خطایی که در بازی نفت تهران و نفت مسجد سلیمان به سود تیم تهرانی گرفته شده و در نهایت این توپ منجر به گل شد، اصلا خطا نبوده است.

یزدانی همچنین درباره داوری دیدار فولاد و استقلال گفت که گل استقلالی ها آفساید بوده است. وی درباره قضاوت دیدار صبا و سپاهان معتقد بود که سوت های داور صحیح بوده است.

او درباره مصاف راه آهن و پرسپولیس اعتقاد داشت که یک پنالتی باید به سود راه آهن اعلام می شد و بابک حاتمی هم باید از پرسپولیس اخراج می شد. وی سایر تصمیمات داور این دیدار را صحیح دانست.

عادل فردوسی پور در خلال برنامه چند بار تاکید کرد که به خاطر پاسخگو نبودن محمدحسین نژادفلاح و حمید درخشان، بررسی اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپولیس به هفته آینده موکول شد.


  اخبار ورزشی  -  جام  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------