چه کسی درخشان را سر راه پرسپولیس گذاشت؟/ ماجرا از یک مرغ یخ زده شروع شد!



اخبار,اخبارورزشی, درخشان

زمانی که مدیران پرسپولیس به دنبال جانشینی برای علی دایی بودند، حمید درخشان گزینه جدی آن ها نبود.

به گزارش خبرآنلاین؛ در روزهایی که حمیدرضا سیاسی مرد همه کاره باشگاه پرسپولیس بود، مدیران این باشگاه به دنبال گزینه ای برای جانشینی علی دایی بودند. در آن زمان کرانچار جدی ترین گزینه آن ها بود. هیات مدیره که زادمهر و کلانی هم اعضای آن بودند، در مورد حضور کرانچار بحث های جدی انجام داده بودند.


خادم هم به عنوان نماینده وزیر ورزش، نقش اساسی ایفا می کرد اما زمانی که خادم برای حضور در یک نشست ورزشی به قطر رفت، هیات مدیره تشکیل جلسه داد و زادمهر ناگهان نام حمید درخشان را مطرح کرد. سیاسی ابتدا با حضور درخشان مخالفت کرد و گفت که او نمی تواند تیم را جمع کند. اما زادمهر گفت که او یک پرسپولیسی قدیمی است و تیم را خوب می شناسد. به هر روشی که بود، زادمهر توانست هیات مدیره و سیاسی را راضی کند که با درخشان به توافق برسند. این در حالی بود که بعضی اعضای هیات مدیره معتقد بودند دایی همچنان باید سرمربی بماند.


دلیل پافشاری زادمهر بر کنار گذاشته شدن دایی این بود که او از قبل اختلافاتی با علی دایی داشت. ماجرای اختلاف آن ها به چند سال قبل برمی گشت؛ زمانی که دایی و زادمهر هر دو در باشگاه سایپا بودند. آن زمان باشگاه سایپا بین اعضای تیم خود مرغ یخ زده تقسیم کرد و بین دایی و زادمهر اختلاف ایجاد شد که این مرغ های یخ زده را به مستمندان مورد نظر علی دایی بدهند یا به کارگرانی که مد نظر زادمهر قرار داشتند. این اختلاف از آن زمان تا به حال در ذهن زادمهر و دایی باقی مانده و دلیل مخالفت زادمهر با حضور دایی هم بی ربط به این ماجرا نبود؛ گرچه دایی نتایج ضعیفی هم در پرسپولیس می گرفت و زادمهر قطعا دلایل فنی هم برای نظر خود داشته است.


 اخبار  ورزشی  - خبر  انلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------