حضور وزیر ورزش در مجلس برای پاسخگویی به نمایندگان



اخبار,اخبارورزشی,واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی,

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون برای پاسخگویی به سوالات برخی نمایندگان خبر داد.

سید علی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این جلسه سوالات خانم طبیب زاده و آقایان حاجی، طلا ، شوهانی، قاضی پور و احمدی از وزیر ورزش و جوانان مطرح شد که در برخی موارد سوالات جهت بررسی بیشتر به مراعا گذاشته شد، در برخی موارد نمایندگان قانع شدند و در پاره‌ای موارد نیز مهلتی به وزارتخانه برای تبیین مساله داده شد.

به گفته طاهری مسائل به فدراسیون‌های ورزشی،‌ واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی، پروژه‌های ورزشی در استان‌ها و شهرستان‌ها و مباحث مربوط به جوانان از جمله موضوعات مطرح شده در سوالات نمایندگان از وزیر ورزش و جوانان بوده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اضافه کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه بعداز ظهر امروز همچنین ماده 16 طرح احداث و تجهیز مساجد و نمازخانه‌ها را که از صحن علنی به کمیسیون برگشت داده شده بود را اصلاح کردند چرا که این ماده در خصوص احداث خانه‌های عالم و خانه‌های خادم در صحن علنی مورد اشکال واقع شده بود. این موضوع در کمیسیون فرهنگی و کمیسیون نظر اصلاحی خود را در این باره ارائه کرد تا در جلسه علنی فردا مطرح شود. 

 

 اخبار  ورزشی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------