دراگان اسکوچیچ جدی ترین گزینه خارجی هدایت استقلال:من طرفدار قلعه نویی هستم!



اخبار,اخبار ورزشی,مربی فولاد

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم فولاد از او این روزها به عنوان یکی از گزینه های جدی هدایت استقلال حرف می زنند و می گوید فعلا به فولاد فکر می کند اما انتخاب بعدی او تیمی است که رویاهای بزرگی در سر داشته باشد.

به گزارش  خبرآنلاین ؛دراگان اسکوچیچ مربی کروات باشگاه فولاد توانسته به محبوبیتی زیاد در فوتبال ایران برسد. کیفیت فوتبال تیم او در ملوان و حالا فولاد طوری بوده که توانسته علاقمندان زیادی را به سوی خود جلب کند. حالا بسیاری از او به عنوان آلترناتیو همه نیمکت های خالی مانده تیم های فوتبال ایران اسم می برند و البته در این میان ، استقلال مهمترین تیمی است که می گویند ممکن است او برود. دراگان که به تازگی گفت و گویی تفصیلی با خبرآنلاین داشته ، در بخشی از حرف هایش درباره اینکه چطور مسیرش به ایران افتاد، گفته است:«وقتی در عربستان بودم و با النصر به تهران آمدم که برابر استقلال بازی کنم ، با دستیارانم رفتیم بام تهران.

 

همه دور هم نشسته بودیم که آمدم سمت شهر و فریاد زدم ، تهران دوباره روزی برمیگردم اینجا وقتی به ملوان رفتم ، خیلی از بچه ها با من تماس گرفتند و گفتند بالاخره به قولی که داده بودی عمل کردی !» دراگان که خیلی گرو و شیرین حرف می زند در بخشی از این گفت و گو وقتی از او این سئوال را می پرسیم که:«این روزها مد شده تقریبا برای همه تیم ها بخصوص استقلال ، اسمت را می گویند اما خبری از پیشنهاد پرسپولیس هیچ وقت برایت نبوده ، نکند استقلالی هستی؟» با خنده پاسخ می دهد:« نمی دانم شاید ... من طرفدار امیر قلعه نویی هستم.

 

سبک کارش را دوست دارم. » او سپس ادامه می دهد:« من رویاهای بزرگ در سر دارم ، تیم بعدی من مثل انتخاب های قبلی ام است. هر جا که تیمی باشد و بخواهد و دنبال رویاهای بزرگ برای موفقیت باشد ، تیم من است. من حتما به آنجا می روم. دلیل انتخاب فولاد هم همین بود چون این تیم همه آن ویژگی ها را داشت . اگرچه با مشکلاتی پیش بینی نشده ، کمی مسیرمان سخت شد اما هنوز هم ناامید نیستیم.»


  اخبار ورزشی  - خبر  انلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------