اگر مدارکی درباره مصرف ترامادول بوده، به دست درخشان رسیده



اخبار,اخبارورزشی,مصرف ترامادول بازیکن  فوتبال

مربی سابق پرسپولیس گفت: «من به خاطر صحبت های مدیریت باشگاه حتی به دنبال مطالباتم هم نرفتم و منتظر برگزاری یک جلسه هستم.»

حسین عبدی در رابطه با اخراج چند باره 2 بازیکن بی انضباط پرسپولیس اظهار داشت: «بازیکنانی دیروز اخراج شدند که در زمان درخشان هم این اتفاق برای آنها رخ داده بود. باید این را بگویم که هر عملی یک عکس العملی را در پی دارد. مطمئنا هر سرمربی سعی می کند، مسائل کلی تیمش را در دست بگیرد و برانکو هم از این قاعده مستثنی نیست.»

وی در پاسخ به این سوال که حواشی چقدر در ناکامی پرسپولیس تاثیر داشته، افزود: «این هم جزو مسائلی بود که باعث شد پرسپولیس امسال اذیت شود. بازیکنی که پول حرفه ای می گیرد باید در تمام مسائل حرفه ای باشد. حرفه ای بازی کند، حرفه ای پول بگیرد و حرفه ای رفتار کند. شاید یکی از همین مسائل هم که پرسپولیس را به این روز انداخت، همین بی انضباطی ها بوده است.»

مربی سابق پرسپولیس در واکنش به شایعه مصرف ترامادول توسط بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: «این مسائل دست پزشک تیم است و این وظیفه اوست که اطلاعات را در اختیار سرمربی تیم قرار دهد. من در مدتی که سرمربی پرسپولیس بودم، فقط 3 روز وقت داشتم که به مسائل بازیکنان رسیدگی کنم که مدارکی از سوی پزشک تیم به دست من نرسید. حالا اگر مدارکی بوده یا نبوده، باید دید که این مدارک قبلا به دست درخشان رسیده بوده یا الان به دست برانکو رسیده یا خیر که البته من از آن بی اطلاع هستم.»

 عبدی در پایان گفت: «من به خاطر صحبت های مدیریت باشگاه حتی به دنبال مطالباتم هم نرفتم و منتظر برگزاری یک جلسه هستم. امیدوارم کسانی که حرف می زنند، پای صحبت های خود بایستند.»

 اخبار ورزشی  -  کاپ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------