موج جدید حملات به سرمربی پرسپولیس



اخبار,اخبارورزشی,برانکو

سرمربی کروات کم‌کم با مشکلات آشنا و متوجه می‌شود که پرسپولیس فقط اسم بزرگی دارد.

به گزارش جام نیوز، وقتی برانکو ایوانکوویچ می‌خواست سرمربی پرسپولیس شود همه به‌به و چه‌چه می‌کردند و از معجزات فوتبالی‌اش می‌گفتند اما حالا انواع و اقسام اتهامات به او وارد می‌شود.

 از یک سو محمد دادکان بعد از حدود 11 سال حرف‌هایی در مورد برانکو زده که جالب است. علیرضا نیکبخت‌واحدی هم گفته در بازی معروف با اردن دادکان (که رئیس فدراسیون بود) مرا تعویض کرد نه برانکو!

 عده‌ای می‌گویند او اقتدار لازم را ندارد و نمی‌تواند با خاطیان برخورد کند و جلوی بازیکن‌سالاری را بگیرد. عده‌ای دیگر هم با استناد به حرف‌های امثال نیکبخت‌واحدی می‌گویند او خودش تعویض نمی‌کند و معمولا روسای بالاتر از خودش این کار را انجام می‌دهند.

جالب این‌که حالا گفته می‌شود برانکو دوست دارد دادکان مدیرعامل پرسپولیس شود؛ یعنی همان رئیسی که به جایش تعویض می‌کرد!

آنچه مسلم است اینکه ایوانکوویچ هرگز تصور نمی‌کرد در ایران روزهای به این سختی انتظارش را بکشد. او کم‌کم با مشکلات آشنا و متوجه می‌شود که پرسپولیس فقط اسم بزرگی دارد.

 برانکو روز اول 100 هزار تماشاگر بازی با النصر عربستان را دید و تصور کرد قدم به یکی از باشگاه‌های بزرگ جهان گذاشته اما حالا کم‌کم متوجه می‌شود که پرسپولیس یک تیم فوتبال است نه یک باشگاه؛ آن هم تیمی که 4، 5 برابر تیم ملی حاشیه و سر و صدا دارد.


  اخبار  ورزشی  -  جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------